אסי בוזגלו גרם לאינסטגרם שלה להתפוצץ

נועה ברק | סוכנות Genetics model

בעקבות השקת אתר האופנה החדש של השורד הכי מפורסם על האי, נועה ברק שדגמנה לצידו בצילומים, זכתה לחשיפת ענק ולחשבון האינסטגרם שלה נוספו אלפי עוקבים תוך זמן קצר

(גודל טקסט)

מי השורד שנמצא בכותרות בלי סוף בשלושת החודשים האחרונים? יש רק תשובה אחת לשאלה הזאת ואתם יודעים אותה. אסי בוזגלו. כן כן, האח השני למשפחת הכדורגל הכי מפורסמת בישראל, הפך לכוכב גדול מאז ההשתתפות בריאליטי של רשת, שם זכה לטייטל משל עצמו "שייח' בוזגלו", ולרוב תשומת הלב בזכות האסטרטגיות שלו והיחסים הבין אישיים הטובים איתם הגיע מהבית. כבר סיפרנו לכם שאסי מנצל היטב את רגעי התהילה וחוץ מהאתר הפרטי שלו בו תוכלו להזמין ממנו ברכות מצולמות, אמש (ראשון) השיק בוזגלו את אתר האופנה שלו 'marisol', שם נמכרות קולקציית החולצות והמשקפיים שלו.

מי שמדגמנת לצידו של השורד הכדורגלן עליה סיפרנו לכם עוד ביום הצילומים שהתקיים לפני כשבועיים היא הדוגמנית העולה נועה ברק, שהייתה צמודה לאסי והוסיפה מהיופי שלה לצילומי הקולקציה של המותג הפרטי שלו. מאז ועד לרגע זה ממש, בזכות החשיפה שקיבלה בעקבות הצילומים למריסול, חשבון האינסטגרם של הדוגמנית הצעירה מתפוצץ ועלה באלפים באופן די מתבקש. כמעט 13 אלף איש כבר עוקבים אחריה וזה בכלל לא מפתיע אותנו לאור העובדה שהיא מככבת בחשבון האינסטגרם של השורד לו כבר 255 (!) אלף עוקבים אדוקים שרק ממשיכים לעלות.

ברק מיוצגת על ידי סוכנות Genetics model, בניצוחה של ירדן דדון, ותסמכו עליה שהיפייפיה הזאת עוד הולכת לקטוף לא מעט קמפיינים בהמשך. תזכרו איפה היא כיכבה בתחילת הדרך שלה.

העלה לה את העוקבים באלפים. אסי בוזגלו ונועה ברק | אינסטגרם
אל תשכחו מי "גילה" אותה. אסי ונועה למריסול | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי