עדי בוזגלו חושפת גזרה לוהטת בחולצת בטן!

עדי בוזגלו, אסי בוזגלו | אינסטגרם

אשתו של אסי בוזגלו הציגה לעוקביה את הלוק החדש, כחודש וחצי לאחר שעשתה את ניתוח האוברול והתוצאות מהממות. בנוסף השיבה לשאלות הגולשים והצהירה: "רוצה לרדת עוד ולחטב"

(גודל טקסט)

חודש וחצי אחרי ניתוח האוברול שעשתה, אשתו של אסי בוזגלו, השייח' השורד, עדי בוזגלו, חושפת לראשונה את הגזרה החדשה שלה כשהיא לובשת חולצת בטן ומהממת את אלפי העוקבים שלה מהתוצאות. עדי עברה ניתוח לשאיבת שומן מהסנטר, הזרועות, הבטן והרמת חזה, בזכותו ירדה ארבעה קילוגרמים ועוד שבעה נוספים בעזרת תזונה נכונה. עד אתמול, לא הייתה יכולה אשתו של אסי לעשות ספורט וכעת היא לגמרי יכולה לשרוף עוד קלוריות בחדר הכושר וזה בדיוק מה שהיא עושה.

עדי החליטה לעבוד עם תזונאי שהרכיב לה תפריט מאוזן במיוחד עבורה, אותו היא כבר החלה לשלב עם הליכות בחדר הכושר. לראשונה אתמול (ראשון) הציגה ל-128 אלף עוקביה את הגזרה החדשה שלה בחולצת בטן כשהיא מסתרקת לה אחרי אימון והתוצאות, אדירות. השינוי הפיזי שעברה כל כך מסקרן את העוקבים, שעדי החליטה לפנות זמן לענות לשאלותיהם והסבירה מדוע הניתוח שעברה לא מספק לירידה במשקל: "הניתוח עשה פעולה שספורט ותזונה לא יכלו לעשות (הייתה לי הפרדת שרירים בבטן מהלידות) ירדתי מעט בזכות הניתוח (4 קילו). כל הירידה שלי עד עכשיו היא כי שמרתי על תזונה ועכשיו חוזרת לספורט טוב לנפש בלי קשר לירידה במשקל, וגם רוצה לרדת עוד ולחטב".

כזכור עדי חשפה את הסיפור האישי שלה וכי סבלה מהפרעות אכילה במשך 15 שנים, עד שהמצלמה שליוותה אותו ואת משפחתה במסגרת תוכנית הדוקו ריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס", הוציאה ממנה דברים שאפילו אסי בעלה לא ידע עליה. עדי סיפרה שהייתה אוכלת ממתקים בסתר וסבלה מכך ועלתה במשקל בצורה רצינית אחרי הלידות. אחד העוקבים שאל אותה אם היא עדיין חושבת על לקחת ממתקים בסתר והיא השיבה: "כן. אבל מעיפה את המחשבה הזאת מהראש. הרבה מדברת עם עצמי". בקיצור חברים יקרים, עדי בוזגלו מציגה גזרה חדשה ויש לנו הרגשה שזו רק ההתחלה ובקרוב מאד אפילו נזכה לראות אותה בביקיני.

עדי בוזגלו | אינסטגרם
לפני המייקאובר של גברת בוזגלו | אינסטגרם
אחרי, וכל מילה מיותרת. עדי בוזגלו |
התחילה גם להתאמן בחדר הכושר. עדי בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי