אייר בוזגלו הולכת בעקבות אבא ואמא

אייר בוזגלו | אינסטגרם

בזמן שבסוכנות הטאלנטים "ספוט" שם חתמה, מייעדים לצעירה קריירה ככוכבת רשת, בתו של אסי מקפידה על אורח חיים בריא כמו הוריה. בעזרת התזונאי מאמן הכושר ליאור גניש, הם משתמשים בתפריט מסודר וממשיכים לרדת במשקל

(גודל טקסט)

אם יצא לכם במקרה לראות את הראיון של בתו של אסי בוזגלו, אייר בוזגלו בת ה-13, במהדורה המיוחדת עם יעל בר זוהר ביום ראשון האחרון, בטוח הבנתם עד כמה היא קשורה להורים שלה. אייר סיפרה שכשאבא אסי היה על האי הגעגוע שטף אותה בלי סוף, וכעת כשכל המשפחה נהנית מהצפייה הממושכת בעונה יחד, אייר לא נפרדת מאמא עדי ואבא אסי וגם החליטה ללכת בדרכם. כבר סיפרנו לכם על כך שחתמה בסוכנות הטאלנטים "ספוט", שם מייעדים לצעירה קריירה בתור כוכבת רשת. כעת, אייר גם מקפידה על אורח חיים בריא בדיוק כמו ההורים.

אחרי המהפך של אמא עדי שעברה ניתוח אוברול ונמצאת בתהליך של ירידה במשקל ושינוי אורח החיים, גם אייר החליטה לשמור על תזונה נכונה. בעזרתו של התזונאי והמאמן ליאור גניש, אסי, עדי ואייר מקפידים על תפריט מסודר הכולל בין היתר שייקים טעימים ובריאים וממשיכים להצטמצם במשקל.

גם אייר שעולה לכיתה ח', משמשת דוגמא לדור הצעיר ומראה שבכל גיל חשוב לשמור על תזונה נכונה בשילוב עם פעילות ספורטיבית תוך כדי. אמנם יש עוד קצת יותר מחודש עד לגמר של הריאליטי הכי נצפית במדינה, אך תהיו בטוחים שמשפחת בוזגלו תגיע הכי פיט שיש לגמר הישרדות VIP.

תזכרו טוב טוב איפה שמעתם ראשונים על הדור הבא של משפחת בוזגלו שעתידה לככב בעצמה אחרי שאבא אסי יגיע לגמר הישרדות (הימור שלנו) ואמא עדי תפציץ בביקיני בזכות הלוק החדש. חוץ מזה, היום (שלישי) הפרסומת של בזק בכיכובה של משפחת בוזגלו כולה בהרכב מלא עתידה לעלות למסך הטלוויזיה – ככה שתוכלו לראות את מאור, אסי, אוהד ואלמוג לצידו של אבא יעקב והנשים מירן, עדי, פאני ונטליה מפזזים לצלילי השיר "הלו יעקב".

אסי, עדי, אייר, מילאן וליאו בוזגלו | אינסטגרם
פותחת את הבוקר עם שייק בריאות. אייר בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם
אייר בוזגלו מציגה: תזונה בריאה | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי