אחת הנשים היפות בישראל עפה על ישראל אוגלבו

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | מסך

השורד המסקרן קיבל תפקיד בסדרת טלוויזיה וזכה למחמאות מהשותפה החדשה שלו: "פרטנר מהמם, כמה ביטחון לצעוד איתך". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

מסתבר שיש חיים אחרי הישרדות והאח הגדול. השורד ובן זוגה של הכדורגלנית קארין סנדל, ישראל אוגלבו, החל להצטלם בימים אלו לתפקיד ראשי בסדרה "מלכת היופי של ירושלים". בוגר תוכניות הריאליטי בן ה-29 לא רק מנסה את מזלו בעולם המשחק, אלא גם מצליח – וזהו כבר התפקיד השני שקטף ואתמול זכה לשלל מהחצי מהחצי השני שלו בסדרה החדשה של YES. השחקנית העולה בעלת השם המיוחד, סוול אריאל אור, שהקדישה לשורד הלוהט פוסט סופר מפרגן בחשבון האינסטגרם שלה.

"פרטנר מהמם, כמה ביטחון לצעוד איתך את מסע הצילומים שהתחיל אתמול. ההירתמות שלך אליי היא חסרת אגו ויפייפיה. וגם שהיא מלאת אגו היא יפה, כי אני רואה כמה אתה משתדל לאתגר את הדפוסים שלך בשביל היצירה המשותפת שלנו ובעיקר מוקירת תודה עלייך", כתבה השחקנית היפייפיה על אוגלבו וזכתה מיד לתגובה מצידו. "מלכת יופי פנימי וחיצוני. עושה הכל בצורה מושלמת תודה על שיתוף הפעולה וההכלה שלך, זה לא מובן מאיליו ואני בטוח בהצלחה שלך". את שיתוף הפעולה בין השניים האלו אנחנו כבר ממש מצפים לראות על המסך, ובטוחים שהחצי השני של ישראל בחיים האמיתיים, הכי מפרגנת לו.

מסתבר שהרבה שחקניות מוכרות התמודדו על התפקיד הראשי ב"מלכת היופי של ירושלים", הסדרה שמבוססת על הספר שיצא בשנת 2013, אבל דווקא אנונימית זכתה בו. סוול אריאל תגלם את תפקידה המאתגר של לונה בסדרה שתעלה בקרוב ונראה לנו שהיא לגמרי הולכת להיות הדבר הבא. השחקנית הצעירה מיוצגת אצל זוהר יעקובסון ולה כישרונות מרובים מעבר למשח, כגון ריקוד, שירה, נגינה בגיטרה והיא אפילו יודעת להלחין. אחרי שראיתם אותו פותח את הפה בלי בעיה בעונה הזאת ואומר את כל אשר על ליבו בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, תתכוננו לראות את ישראל רוקד על המסך הקטן לצידה של סוול בסדרה החדשה ב-YES.

סוול אריאל אור | רויטל פינץ׳

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי