ישראל אוגלבו יורה: "הולך להיות בלאגן שעוד לא נראה"

ישראל אוגלבו | מסך

השורד השיב לשאלות הגולשים באינסטגרם, גילה על מה הוא מתחרט וסיפר כיצד עושים את "מספר 2" באי

(גודל טקסט)

234 אלף אנשים עוקבים אחרי כל צעד של בוגר ישראל אוגלבו באינסטגרם. השורד בהווה וזוכה האח גדול בעבר החל לאחרונה את דרכו בעולם המשחק בצילומים לסדרה החדשה של YES, 'מלכת היופי של ירושלים'. במקביל, אוגלבו מתחזק זוגיות עם קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל נשים, הגולסטארית, קארין סנדל, ולא מרבה לשתף בתמונות או דברים מחייו האישיים. לכן, הופתענו כשהשורד פתח את השאלות לעוקביו וחשף שלל פרטים חדשים באשר לתכנית הכי קשוחה בטלוויזיה.

ראשית, קבע אוגלבו שאסור לכולנו לזוז מהמסך הערב: "בפרק של היום (ראשון) הולך להיות בלאגן שעוד לא היה. גם אנחנו, בתור שורדים, במתח שיא", אנחנו במדור כבר סופרים את השעות ומחכים לראות מה יעלה בגורל ברית השועלים התלויה על חוט השערה. אחת השאלות היותר מעניינות אותן הפנו אליו העוקבים והוא לא היסס לענות הייתה האם הוא מצטער על איך שהתנהגו לאלינה. "כן. הגזמנו!", כתב אוגלבו ובכך הביע חרטה להתנהגות הקרה מצידו אל השחקנית שרק אתמול חזרה למשחק והוא בקושי אמר לה שלום.

בנוסף, למרות האדמה הצפויה בינו לבין אסי בוזגלו, סיפר ישראל כי הוא והכדורגלן השורד נמצאים בקשר. מעניין אם אחרי שאסי נפגע ממנו, כפי שפורסם במדור, הם עדיין שומרים על יחסים תקינים. העוקבים היו סקרנים לדעת מספר דברים טכניים על החיים באי ושאלו את אוגלבו איך עושים את "מספר 2" בסיטואציה הזו "עושים בים או בשיחים ואז שוטפים או מנקים עם עלים וחול. חייב להסביר שבגלל שאנחנו לא אוכלים, יש מספר 2 אולי פעם בשבוע. אנחנו בתת תזונה, אין יציאות". לסיום, קבע ישראל איזו תוכנית ריאליטי קשה יותר, האח הגדול או הישרדות – וכתב שחד משמעית "הישרדות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי