נעים להכיר: הרכש החדש של מכבי תל אביב

שרית אלבז
שרית אלבז | אלבום פרטי

דן ביטון חזר אחרי שנה בבולגריה לישראל ומי ששמחה מהמהלך הזה יותר מכל היא שרית אלבז, בת זוגו הבאר שבעית. לירון שרון עושה לכם היכרות עם המצטרפת החדשה לסגל נשות האלופה

(גודל טקסט)

דן ביטון הצליח להפתיע כשבמהלך בזק הגיע לישראל והפך אתמול (ראשון) לשחקן מכבי תל אביב. הקשר בן ה-25 של לודוגורץ הבולגרית עבר לשורותיה של אלופת המדינה בהשאלה לשנה עם אופציית רכישה ולא פחות משהוא שמח על המעבר לקריית שלום והחזרה לישראל כעבור שנה, יש מישהי ששמחה יותר מכולם שהמהלך הזה קרה.

מדובר בבת הזוג של ביטון, מי שצמודה אליו חזק בשנים האחרונות, שרית אלבז. הבאר שבעית בת ה-24 ליוותה את הכדורגלן גם בשנה האחרונה, כשהייתה מגיעה לביקורים תכופים מדיי חודש וחיה על הקו ישראל- בולגריה. תקופת הקורונה כמובן היוותה אתגר לא קטן, כמו גם העובדה שלשרית עסק בבאר שבע אותו היא צריכה לתחזק, מכון לבניית ציפורניים.

כעת, אם היה להם קשה עם הגעגוע, אפשר לשים לזה קץ כי דן חוזר בגדול ושרית מצטרפת לסגל נשות מכבי תל אביב לצידן של שמות כמו ליז שכטר, מעיין ריקן, מאי גולסה, רוני אדרי, גאיה בינה ועוד. החברים הטובים מישראל שנשארו בבולגריה, קרולינה ומאוויס צ'יבוטה יתגעגעו לזוג הצעיר שבוודאי מתרגש לקראת ההתחלה החדשה בתל אביב.

אז אם עוד לא יצא לכם, תגידו ברוך הבא לביטון ולשרית שלו שיתרגלו מאד מהר לצהוב-כחול בחיים שלהם מעכשיו ועד לגול הראשון של הקשר!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי