עידן ידע? לא תאמינו איפה ירדן ג'רבי הייתה בזמן הפרק

ירדן ג'רבי , עידן חביב | אור דנון

בדיוק כמו ביום שבת האחרון, השורד שוב הופיע בגברת ברנר מול קהל אוהב, ושם הייתה גם המדליסטית האולימפית שכמובן שומרת איתו על קשר. יחד עם הקוון דן אוצ'ניק, השלושה המשיכו לארוחה לילית במסעדה ברחובות

(גודל טקסט)

המשימה הכי מפחידה שהייתה בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP" הייתה לגמרי שייכת כולה לשורד המזמר עידן חביב, שלהזכירכם שירת בשייטת 13 ויודע "לנשום" מתחת למים. אך הופתענו כולנו אתמול (שני) כאשר הגיע השורד הוותיק פעם נוספת למקום השני בדיוק כמו בעונה הראשונה של הישרדות בה השתתף, הפעם אחרי אלה איילון שהפתיעה בגדול. הזמר המוכשר שוב לא צפה בשידור לייב בעקבות סיבה מאד משמחת: הופעה נוספת בגבעת ברנר מול קהל, בדיוק כמו ביום שבת האחרון.

הפעם, הייתה אורחת מיוחדת בקהל שחיכינו לה מאד, מנחשים מי? כמובן שאנחנו מדברים על בת הברית שלו, ירדן ג'רבי שהגיעה לראות את החבר הקרוב שלה עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לתת שואו על הבמה. תוך כדי, המדליסטית האולימפית נתקלה בקהל בקוון, דן אוצ'ניק, שלא שכח להעלות סלפי איתה בערב ששווה לזכור לנצח. אז גם ירדן וויתרה על הצפייה בפרק לייב והעדיפה לשיר ביחד עם חברה השורד בהופעה אליה הגיעה עם חבר נוסף.

אותו חבר, שיתף תמונה שלו עם ג'רבי וחביב בסוף המופע הסוחף ביחד ברכב, משם נראה שהשלישייה המשיכה לאכול ארוחה לילית במסעדת סזאר שברחובות. הג'ודוקא בחרה לשמור על עמימות ולא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות/ סרטונים מהמופע, ככה שמזל שיש חברים שגם מתעדים.

ירדן ג'רבי ודן אוצ'ניק | צילום מסך: אינסטגרם
עידן חביב וירדן ג'רבי. למה אתם לא ביחד לעזאזל? | אור דנון
View this post on Instagram

עידן חביב

A post shared by shlomi (@shlomibra) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי