אלה איילון, אסי בוזגלו ממש לא מתחרט על ההדחה שלך

אסי בוזגלו | אלבום פרטי

השורד הדומיננטי עלה להתקפה: "כשמדיחים את אח שלך מהמשחק, זה הזמן להגיב". איילון נפרדה באינסטגרם וזכתה לתגובה חמה מישראל אוגלבו. וגם: אסי קיבל מחמאה גדולה מזוכה הישרדות בעבר

(גודל טקסט)

לא שקט בהישרדות VIP אחרי ההדחה הדרמטית של אלה איילון. אסי בוזגלו, בן הברית לשעבר, יצא לדרך חדשה לצד עידן חביב – ודאג להבהיר שאין בו אפילו טיפת חרטה: "אני עומד מאחורי המהלך שלי".

בוזגלו עלה להתקפה וכתב לאחר שידור הפרק: "כשאתה נמצא במקום הכי קשוח בעולם! עייף, רעב, ומותש. לא נותר לך אלא לסמוך על בורא עולם – ועל עצמך! מבין שבורא עולם הראה לי את האור, ואת ההזדמנות לגלות מי הם באמת חבריי…בלי לתרץ! עומד מאחורי המהלך שלי… כשמדיחים את אח שלך מהמשחק, זה הזמן להגיב (רגב, אתה זוכר מי לא הוציא קלף כדי להשאיר אותך במשחק?).

הוד מיהר להגיב לפוסט של בוזגלו: "אח שלי, מהשנייה הראשונה במשחק ידעתי שזו חברות אמת", כתב הזמר. לירון אורפלי, המוכר בכינויו "טילטיל", שזכה במקום הראשון ב"הישרדות הונדורס" בשת 2016, החמיא לבוזגלו: "אסי, אתה נותן משחק שעוד רבות ידובר, יתואר ויספור עליו".

ומה בנוגע לאלה איילון? היא הסתפקה בארבע מילים בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה: "תודה על חוויה מדהימה", כתבה בקצרה השורדת, שזכתה ליותר מ-30 אלף לייקים ותגובה אחת מרגשת מהחצי השני שלה על אי, ישראל אוגלבו, גם הוא מודח טרי, שכתב: "היית ונשארת חברת אמת".

אלה איילון, אסי בוזגלו | אור דנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי