בעקבות הפרשה? הקעקוע החדש של דור מיכה

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

רגע לפני המעבר המסתמן לקפריסין, הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב החליט להתחדש, אולי בשל התקופה המאתגרת שעבר. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לראשונה בקריירה שלו, דור צפוי לשחק בקרוב בקבוצה שהיא לא מכבי תל אביב.כידוע, הקשר אמור לחתום בקרוב בשורות אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, זאת לאחר ששוחרר מקבוצת נעוריו בגלל פרשת הקטינות.

לפני המעבר המסתמן לאי השכן, שם חתם לאחרונה גם עומר אצילי, הקשר הזכיר לעצמו מה באמת חשוב בחיים והתחדש בקעקוע נוסף לאוסף שלו: "good vibes only", אנרגיות חיוביות בלבד, קעקע מיכה על זרועו לאחר התקופה המאתגרת שעברה עליו.

המכביסט מלידה הוסיף לצד הכיתוב את סימן השאקה, שמקורו בהוואי והוא נפוץ מאד בקרב גולשים ובקרב חובבי ספורט אתגרי בכל העולם ומסמל ברכה. על היצירה אחראי המקעקע נועם יונה, שהוסיף את הקעקוע החדש על זרועו של הכדורגלן במקום בו יוכל לראות אותו ולקבל בוסט של אנרגיות חיוביות מתי שרק ירצה.

מיכה בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת בשנת 2011. לאורך השנים הפך לאחד השחקנים האהובים במועדון, במדיו זכה בארבע אליפויות, גביע אחד ושלוש פעמים בגביע הטוטו. שחקן העונה ב-2018/19 ימריא לאי שכן בסטטוס רווק. עוד לפני הפרשה, להזכירכם, הקשר ובת זוגו נואל ברקוביץ' הפרידו כוחות לאחר שש שנות זוגיות, כך שהשנה הזו תהיה בסימן של התחלות חדשות עבורו.

הקעקוע החדש של דור מיכה | אינסטגרם
View this post on Instagram

‎אלו שמכירים אותי יודעים שאני לא נוהג לשתף בחיי האישיים. אך זה לא סוד שעוברת עליי תקופה לא קלה אשר השפיעה גם על בני משפחתי. תקופה שטיטלה אותי נפשית, תקשורתית וכמובן במישור הספורטיבי. ‎אז החלטתי לשתף אתכם קצת ממה שעבר עליי בחודשים האחרונים. ‎לפני 3 חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר 6 וחצי שנים של זוגיות ארוכה. כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. ‎חודש וחצי מאוחר יותר, נפלו עליי השמים עם חשיפת המקרה המדובר. באופן טבעי לאורך כל הדרך שמרתי על שתיקה, אך מחול השדים, השמועות וההכפשות לא פסקו ונדמה כי בית משפט השדה עבד שעות נוספות וכל זאת בזמן שהחקירה עדיין בעיצומה והפרטים אינם ידועים, דבר זה לא מנע את הרצון לחרוץ את דיני כאחרון הפושעים. ‎על אף זאת, בכל התקופה שבה ישבתי בבית, ערכתי חשבון נפש עמוק עם עצמי במטרה להבין איפה אני כשלתי בדרך. למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי. ‎הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי. ‎בהזדמנות זאת, ארצה לומר תודה לכל האוהדים היקרים על שתמכתם וחיזקתם אותי ואת משפחתי בתקופה המורכבת של חיי. אני אוהב אתכם. ‎אבל מה זה המשבר שלי לעומת המשבר הבריאותי והכלכלי שאנחנו חווים. ‎מתפלל לימים שפויים ובריאים יותר. ‎שמרו על עצמכם ושבת שלום

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי