Sport1 Banner

"בלי מסי, בארסה לא שווה ליגה אירופית. מהיום אני אוהדת מנצ'סטר סיטי"

ליאו מסי | NurPhoto / Contributor

המעריצה הפרובוקטיבית של הפרעוש, שהתחדשה בקעקוע שלו במפשעה, תקפה: "התייחסו לשחקן הטוב בהיסטוריה כמו לזבל. אמנם אהדתי את המועדון הזה מגיל צעיר, אבל אני עם מסי עד המוות". צפו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הולכת ככל הנראה לזכות באחת האוהדות הכי סקסיות ופרובוקטיביות שקיימות בעולם בכדוחרגל, זאת בהנחה שליאו מסי יחתום בשורות המועדון האנגלי. מדובר כמובן בגברת 'באם באם', סוזי קורטש, המעריצה הכי גדולה של הפרעוש בעולם, שמוכנה לעשות את המעבר ביחד עם האליל שלה. כלומר, לעזוב את הקבוצה שהעריצה עוד מהילדות ולתמוך בו בקבוצתו הבאה.

בראיון שהעניקה ל"סאן", סיפרה דוגמנית הפיטנס הפרובוקטיבית כי "כל עוד ג'וספ מריה ברתומאו הוא הנשיא של ברצלונה, אני אני לא אלבש את החולצה שלה".הברזילאית בת ה-30 בעלת הישבן המפואר הוסיפה ואמרה: "מעכשיו, אני האוהדת הכי שרופה של מנצ'סטר סיטי. מסי עשה הכל עבור ברצלונה. בחמש השנים האחרונות, בלי מסי, בארסה לא הייתה מעפילה אפילו לליגה האירופית. אני תומכת במאה אחוז בהחלטה שלו לעזוב. בברצלונה מתייחסים לשחקן הטוב בהיסטוריה כמו לזבל", תקפה גברת באם באם.

עוד כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים למעלה משני מיליון איש בעקבות הראיון איתה כי: "אהדתי את ברצלונה מאז שאני ילדה, אבל אני לעולם לא אפסיק לתמוך באליל הגדול שלי ולא אעזוב אותו עד המוות". כזכור, קורטז קעקעה השנה את פניו של מסי על המפשעה שלה, כיאה לכוכבת פרובוקטיבית שבין היתר גם משוגעת על כדורגל. הברזילאית, שנחסמה באינסטגרם על ידי מסי ב-2016 בגלל אינספור תיוגים פרובוקטיביים שלו, כבר מתכננת סשן צילומים חושפניים עם המדים החדשים של סיטי.

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי