נחשף: הקשר בין ירדן שועה לנכדה של בעלי מכבי תל אביב

ירדן שועה, נאיה פדרמן | אודי ציטיאט, מאיר לוי

האקסית של חלוץ מכבי חיפה, מאיה קיי, החלה לשתף פעולה עם לא אחרת מאשר נאיה פדרמן, נכדתו של דייויד פדרמן מבעלי אלופת המדינה בכדורסל. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

נאיה פדרמן, אחת הכוכבות הצעירות בארץ, ונכדתו של בעלי מכבי תל אביב בכדורסל דייויד פדרמן, רשמה היום (רביעי) עוד הישג מרשים לאחר שנבחרה להצטרף לנבחרת הפרזנטוריות של מותג האופנה הגדול Adika.

השחקנית והחיילת בת ה-19 תשתף פעולה עם אחת האקסיות היותר יפות שידעה ליגת העל, מאיה קיי. כולכם ודאי זוכרים את הרומן של בת ה-18 עם ירדן שועה, שהיה צמוד אליה במשך חודשיים, והיא זו שמובילה את מותג האופנה מזה שנה.

נאיה ומאיה הולכות לשתף פעולה וקוטפות את הקמפיין של המותג לעונת סתיו חורף 2020-2021, ולשתיהן יש קשר מובהק לעולם הספורט. נאיה, שהתגייסה לצה"ל לא מזמן מחזיקה בקהל של 171 אלף עוקבים באינסטגרם, וקצת מאחוריה גברת קיי עם 158 אלף איש שעוקבים אחרי כל צעד שלה, מה שלגמרי מסביר את הבחירה של הביג-בוסים בעדיקה בשתי הצעירות, שיגרמו לכמה שיותר לרכוש את פרטי הלבוש בעקבותיהן.

נאיה פדרמן | מאיר לוי

לפי מיטב ידיעתנו, מאיה רווקה בימים אלו ומתרכזת בקריירה. ואילו שועה כבר מחזיק בזוגיות חדשה כפי שכבר סיפרנו לכם בחודש שעבר עם רומי יוסיפוף, תלמידת תיכון מקיף ח' מראשון לציון.

גם נאיה, נצר למשפחת הכדורסל המפורסמת מחזיקה בזוגיות עם דוד וייצמן בן ה-23, ששיגע את האחות של החברה הכי טובה שלה שתצא איתו, עד שבסוף היא אמרה לו, 'יאללה, ננסה'. היום הם כבר יוצאים שנתיים, מה שאומר שהעקשנות השתלמה.

View this post on Instagram

🦋🦋🦋

A post shared by Naya (@naya_federman) on

View this post on Instagram

Really if I could

A post shared by Maja keyy Kravarusic (@maya.keyy) on

View this post on Instagram

Pick up the phone

A post shared by Maja keyy Kravarusic (@maya.keyy) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי