עדי בוזגלו החליטה לשתף: כך הייתי נראית לפני המהפך שעברתי

עדי בוזגלו
עדי בוזגלו | אינסטגרם

אשתו של השורד והכדורגלן בדימוס פרסמה תמונה שהותירה את העוקבים עם פה פעור. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אסי בוזגלו הוא השורד הכי לוהט על האי בפיליפינים מאז תחילתה של "הישרדות VIP" ועד לרגע האמת, הגמר הגדול שיתקיים בשבוע הבא. בעוד אתם נהנים ממהלכיו של ה'שייח' בטלוויזיה, הוא ומשפחתו הפכו לכוכבים בולטים אשר מסוקרים במדורי הרכילות בזכות כל הרעש סביבם ובין היתר גם הודות למהפך המטורף שהספיקה לעבור אשתו, עדי בוזגלו. כפי שפורסם, היא עברה ניתוח שכלל הרמת חזה, שאיבת שומן מהידיים, סנטר והבטן.

כ-150 אלף איש שמתעדכנים כל הזמן במייקאובר הרציני שעברה ועוקבים אחרי עדי באינסטגרם, נחשפו לתמונה שהחליטה להעלות לראשונה. עדי ענתה על 10 שאלות, ביניהן האם היא שמחה שעברה את הניתוח. עדי השיבה: "הכי בעולם. הניתוח עזר לי להגשים חלום" ושיתפה תמונה שמציגה את גזרתה לפני ואחרי המהפך. העוקבים וכולנו נחשפנו לראשונה לתמונה בה עדי נמצאת בשיא המשקל שלה ונראית פשוט שונה ב-180 מעלות. "לא מושלמת, אבל שלמה", כפי שהיא כתבה על הלוק החדש שלה, שלדעתנו שווה מיליון דולר, לפחות.

עוד שיתפה אשתו של הכדורגלן השורד כי היא כבר הפסיקה להישקל בשלב הזה. "עדי היא לא מספר. אני רוצה להרגיש טוב ולא מעניין אותי מה חתיכת פח מראה. הבנתי שהדרך להרגיש טוב היא להפסיק להישקל". בכך משמשת עדי כהשראה להרבה נשים וגברים שעוקבים אחריה ורוצים גם הם לעשות שינוי אחרי שנים של התמודדות עם בעיות במשקל והפרעות אכילה. לסיום, היא פינקה את העוקבים בסוד שלה להצלחה: "אני כבר תקופה מאד ארוכה מנהלת אורח חיים בריא הכולל ספורט ותזונה נכונה -וזה הסוד". הלוואי עלינו.

עדי בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי