שי זהבי לספורט1: "לו הייתי אוהדת פנר, גם אני הייתי רוצה את ערן"

ערן ושי זהבי
ערן ושי זהבי | אינסטגרם

אשתו של כוכב נבחרת ישראל המומה מהטירוף: "אני בהלם ממה שקורה ברשתות החבריות. מדהים לראות כמה כוח יש לאוהדי קבוצת כדורגל"

(גודל טקסט)

בעיצומו של הטירוף סביב עתידו של ערן זהבי, שי זהבי שוחחה היום (ראשון) עם ספורט1 והגיבה לספקולציות בנוגע לפנרבחצ'ה הטורקית, אשר אוהדיה הציפו בימים האחרונים את עמודי האינסטגרם של בני המשפחה.

כזכור, זהבי העלה פוסט לאינסטגרם לאחר השער שהבקיע במדי הנבחרת – וזכה לכמעט 800 אלף תגובות נכון לשעה זו, כמות בלתי נתפסת, שהגיעה בין היתר בשל כך שהכוכב הצהיר שאם התגובה של העמוד "433" תגיע לחצי מיליון לייקים, הוא ישחק בפנרבחצ'ה.

לאחר שעמדו באתגר והגיעו למספר הלייקים העצום שהציב להם זהבי, 433 פרסמו פוסט בעמוד שלהם אחריו עוקבים כ-30 מיליון אנשים. החשבון של זהבי, אגב, עומד כבר על יותר מ-300 אלף עוקבים ומתקרב בצעדי ענק אל עבר מאור בוזגלו, הכדורגלן הישראלי המוביל ברשת החברתיות, לו כ-323 אלף עוקבים.

View this post on Instagram

Finally together 💙 @eranzahavi

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

"אני בהלם ממה שקורה ברשתות החברתיות", סיפרה שי לספורט1, לאחר שפוסט שהיא פרסמה בעמוד שלה זכה לכמעט 16,000 תגובות. "כמות התגובות בפוסט האחרון של ערן הגיעה ל-800 אלף, זה מדהים לראות איזה כוח יש לאוהדים של מועדון כדורגל. קצת מצחיק שכל פוסט או סטורי שאני מעלה זוכה לאלפי תגובות שקוראות לנו לבוא לפנרבחצ'ה, אבל אני יכולה להבין אותם, גם אני היתתה רוצה את ערן בקבוצה שלי לו הייתי בנעליים שלהם".

כאמור, גם מספר העוקבים והתגובות של גורו הפיטנס ואורח החיים הבריא עלה פלאים והאוהדים פשוט לא מרפים גם ממנה. הם כל כך רוצים שמשפחת זהבי תגיע לטורקיה, שכל מי שמתקשר אליהם אפילו בתיוג הכי פשוט באינסטגרם, מיד מוצף בהודעות ובתגובות הקוראות לו להגיע לפנרבחצ'ה. מה יעלה בגורלו המקצועי של ערן? ימים יגידו.

View this post on Instagram

ערן זהבי שבר את האינטרנט 🤯

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי