הכי יקרה בעולם הכדורגל: לא תאמינו כמה רונאלדו שילם על הטבעת

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

אחרי שהציע לג'ורג'ינה רודריגס נישואים בשושו, נודע כי כוכב יובנטוס לא חסך והפך לשחקן שהוציא הכי הרבה כסף על תכשיט. לירון שרון עם הפרטים המלאים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כבר סיפרנו לכם בשבוע שעבר על כך שכוכבה של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, הציע סוף סוף נישואים לבת הזוג שלו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס. אז אמנם הוא ניסה לעשות את זה בשושו, אבל הידיעה התפשטה כמו אש בשדה קוצים בכל כלי התקשורת ברחבי אירופה וכעת גם המחיר של הטבעת הנוצצת נחשף.

אם למישהו עוד היה ספק, אז לא רק על כר הדשא, כי גם מחוצה לו הפורטוגלי מצליח להאפיל על כולם כשרכש לזוגתו את טבעת האירוסין היקרה ביותר שידע עולם הכדורגל.

על פי "הסאן" הבריטי, 615 אלף ליש"ט זהו הסכום אותו שילם CR7 על טבעת יהלום ענקית של "קרטייר" ובכך הפך לכדורגלן שמוציא הכי הרבה כסף על טבעת אירוסין, אחרי שעבר את השוער האנגלי ג'ורדן פיקפורד שרכש טבעת השווה חצי מיליון ליש"ט לאשתו בשנה שעברה. ג'ורג'ינה לא רק שלא הכחישה, אלא חיזקה את העובדה כי מדובר בדיוק בטבעת שלה אחרי שהגיבה על הפרסום של התמונה בעמוד הרשמי של "קרטייר" באייקונים רבים עם לבבות בעיניים.

הטבעת שקנה רונאלדו | מסך

אם זה הסכום של הטבעת, רק תחשבו כמה תעלה החתונה של הזוג! אחרי ארבע שנות זוגיות וארבעה ילדים (רק אחת של הספרדייה), אפשר לומר שרונאלדו סוף סוף קיבל שכל והציע לרודריגס להיות שלו לעולמים ועשה את זה הכי בסטייל כמו שהוא יודע! על פי הדיווחים, מקורבים לשניים מספרים שהם מחכים לראות את ההתקדמות בנושא מציאת חיסון לנגיף קורונה לפני שיסגרו מועד לחתונתם.

View this post on Instagram

YESSS 🌹

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי