כוכב נבחרת אנגליה פיתה אותה וביקש ממנה סוכריות גומי

נדיה סיף לינדל | Instagram

כשבוע וחצי לאחר שגרינווד ופודן נופו מסגל הנבחרת, הדוגמנית נדיה סיף לידל חשפה מה היה בלילה שבילתה עם דודתה והכוכבים: "קרו בינינו מספר דברים, מייסון ממש אתלטי וחטוב"

(גודל טקסט)

פרשת הכוכבים הצעירים מנבחרת אנגליה והצעירות האיסלנדיות ממשיכה להסתעף לאחר שנחשפו אתמול (ראשון) פרטים חדשים ואינטימיים.

כזכור, לאחר שנבחרת שלושת האריות ניצחה 0:1 את איסלנד לפני קצת יותר משבוע, פיל פודן ממנצ'סטר סיטי ומייסון גרינווד ממנצ'סטר יונייטד ערכו בכורה במדי הנבחרת הבוגרת, אך בלילה שלאחר מכן השניים תועדו מפרים את הבידוד כשהם מבלים עם שתי בלונדיניות יפייפיות בחדר המלון.

הבנות שבילו את הלילה הלוהט עם הכדורגלנים היו נדיה סיף לינדל גונארסדוטיר (20), דוגמנית ואחת הפיינליסטיות בתחרות "מיס איסלנד" ובת דודתה לארה קלאסן (19). הדוגמנית התראיינה לעיתון ה"סאן" הבריטי וחשפה פרטים מאד מעניינים על האירוע האסור.

גרינווד היה ה"ביישן" לטענתה, כשהוא פנה אליה באפליקציית היכרויות והשניים החלו לפטפט. הוא סיפר לה שזה הלילה האחרון שלו באיסלנד ושאסור להם לצאת מהמלון ושהיא תיקח חדר והוא יתגנב אליו, מה שבדיוק קרה במציאות.

בזמן שגרינווד והדוגמנית התנשנשו להם בחדר אחד, בת הדודה שלה ופיל פודן העלו את הטמפרטורות בחדר הסמוך. "מייסון נישק אותי ואז העניינים התחממו. הוא ממש לא היה ביישן פיזית כמו שהוא היה כשדיברנו בהודעות לפני כן".

"קרו בינינו מספר דברים אבל עדיף שלא אכנס לפרטים. הוא ממש אתלטי וחטוב וממש אהבתי את העובדה שהוא גבוה ממני" סיפרה האיסלנדית לצהובון המפורסם. בבוקר שלמחרת אנשי אבטחת המלון העירו את הבנות בדפיקות דלת מחרישות וחיפשו את השחקנים.

View this post on Instagram

Síðasta Kvöldið Á Spáni☀️

A post shared by L A R A C L A U S E N (@laracclausen) on

בנוסף, נדיה הוסיפה כי הכוכבים העולים לא רק ביקשו שיגיעו לבלות איתם את הלילה, אלא שגם יביאו להם סוכריות גומי, אותן חיסלו מהר מאוד. השחקנים צילמו את הבנות היפות בווידאו ושאלו אותן איך זה לגור באיסלנד, אך הסרטון שדלף לרשת דווקא התמקד בשחקנים ולא בבנות.

ברשת רץ סרטון וידאו בו פודן חושף את ישבנו וגם על כך הדוגמנית הגיבה: "הם לא אמרו לנו לא לצלם אותם, אני לא הדלפתי את זה". בשעה שלוש לפנות בוקר השחקנים עזבו את הבנות, פודן נישק את שתיהן לשלום וביקש מלארה להישאר בקשר. גרינווד כזכור, למרות גילו הצעיר, הוא אבא לתינוק ואולי זו הסיבה שנפרד בקרירות מנדיה שסיפרה: "מייסון רק אמר לי 'ביי', בלי נשיקה בלי כלום. זה היה קצת גס רוח בעיניי".

פיל פודן חושף ישבן | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי