גם מחוץ להישרדות: אסי בוזגלו וישראל אוגלבו ראש בראש

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | רפי דלויה

השניים נפגשו באירוע השקה של YES, אך לטענת מקורביהם לא החליפו מילה ולמדור נודע כי בקרוב הם גם צפויים להתחרות על רייטינג. לירון שרון עם הפרטים העסיסיים

(גודל טקסט)

אחרי הסאגה בגמר "הישרדות VIP", עליה סיפרנו לכם אתמול, כאשר עוד לפני הניצחון של אסי בוזגלו נחשף על ידי העיתונאי רן בוקר כי קולו של בני ברוכים נפסל בעקבות הבטחה של ישראל אוגלבו שייתן לו מאה אלף שקלים מהפרס אם יצביע לו, אתמול (שני) נפגשו בני הברית לשעבר באירוע השקת תכנית המקור של YES ועל פי מקורבים לשניים, הם לא החליפו מילה אחד עם השני.

אנחנו מקווים שמה שהיה על האי נשאר שם והשניים מדברים ונשארו חברים טובים. מה שכן, על המסך הם ימשיכו להיות ראש בראש. מדוע? פשוט מאוד: גם בוזגלו ואוגלבו אמורים לככב בסדרות נפרדות של YES שיעלו בשנת 2021 ויתחרו באהדת הקהל. בינואר הקרוב צפויה לעלות למסך העונה הכי מטורפת של "הבוזגלוס", החמישית במספר, שצולמה עד ממש לא מזמן. וזמן קצר לאחר מכן, תעלה הפקת המקור המושקעת בכיכובו של השורד שהפך לשחקן וכאמור הפסיד את המיליון לשייח' ברגע האחרון.

ישראל יככב ב"מלכת היופי של ירושלים" לצידה של השחקנית סוול אריאל אור ויפגין כישורי משחק וריקוד שצפויים להשאיר את כולנו בשוק. אז אסי עם המשפחה בבוזגלוס וישראל במלכת היופי ואנחנו רק תוהים לעצמנו איזו תכנית הולכת להתפוצץ מבחינת הרייטינג. המדור כבר החליט לצפות גם בדוקו ריאליטי המשפחתית וגם בסדרת המקור החדשה. בכל מקרה, כולנו מקווים לראות את אסי וישראל משתפים שוב פעולה.

ישראל אוגלבו | YES
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו | YES
ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי