אחרי ההפסד: מה היעד הבא של ירדן ג'רבי?

ירדן ג'רבי | אור דנון

השורדת האהובה לא מבזבזת זמן וימים ספורים לאחר הגמר כבר עזבה את ישראל. "בחזרה לעבודה", כתבה מהקונקשן בפריז. הג'ודוקא שבה לפורטוגל שם התגוררה לפני התוכנית ותמשיך את עסקי הנדל"ן שלה. המדור בטוח שתצליח

(גודל טקסט)

רגע אחרי ההפסד המפתיע בגמר הישרדות VIP ושנייה לפני שהמדינה נכנסת לסגר לשלושה שבועות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, השורדת הכי אהובה במשחק הטלוויזיה שהסתיים אחרי ארבעה חודשים, ירדן ג'רבי עוזבת את ישראל. גם אנחנו כבר מתגעגעים, אבל המדליסטית האולימפית לא מבזבזת שנייה ואתמול (שלישי) עלתה על מטוס ונפרדה מכמעט 180 אלף העוקבים שלה באינסטגרם.

"תודה רבה, ישראל", כתבה ג'רבי בסטורי שהעלתה מהטיסה בקונקשן שלה בפריז, "בחזרה לעבודה". הג'ודוקא טסה בחזרה לאירופה להמשיך לעבוד על הפרויקטים שכבר התחילה עוד לפני התוכנית ששברה את שיאי הרייטינג של רשת. לפני הישרדות היא התגוררה בפורטוגל, ושם ניסתה את מזלה בתחום הנדל"ן ואין למדור ספק שגם בו תצליח.

כעת, ג'רבי כבר מרימה לחיים על גגות ליסבון כפי ששיתפה בסטורי שלה וכנראה שבשבועות הקרובים כולנו ניאלץ להתגעגע אליה. רגע לפני הטיסה, כזכור, סיכמה השורדת את העונה שחוותה וגם את ההפסד במועצת השבט האחרונה: "מועצת הגמר אתמול הייתה כואבת, מאכזבת ומתסכלת, אין איך לייפות את הדברים, ובאותה נשימה, הפסדתי בדרך שלי, בדרך שלא הייתי משנה בה דבר".

בדרך לכבוש את היעד הבא. ירדן ג'רבי | צילום מסך: אינסטגרם
לחיים ליסבון! | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי