האוהדת הכי גדולה של רונאלדו שוברת את האינסטוש

עדן עיון | Instagram

הכירו את עדן עיון, כוכבת האינסטגרם בת ה-23, שאוהבת את חלוץ יובנטוס ומחזיקה בפרופיל עם למעלה מ-32 אלף עוקבים. "רונאלדו הוא כדורגלן על, זה לא קשור לאיך שהוא נראה"

(גודל טקסט)

היא אחותה של השחקנית ליאנה עיון (שכונה, ביום שהאדמה רעדה, קיבוצניקים ועוד), היא ידידה של דוד קלטינס וחברה טובה מהצבא של רוני אדרי, זוגתו של יונתן כהן, אבל מבחינתו, עדן עיון היא כוכבת בפני עצמה עוד הרבה לפני הקשר לעולם הכדורגל.

היפייפיה בת ה-23 שהמשחק זורם אצלה בדם התראיינה למדור ב-2017 ומאז, הרבה דברים קרו, בעיקר ברשת, שם היא הפכה לכוכבת בלתי מעורערת עם למעלה מ-32 אלף עוקבים אדוקים שהתמכרו גם למראה הכובש שלה וגם לשנינות שלה כשהיא כותבת. פוסט אחר פוסט, היא זוכה לאלפי לייקים ותגובות ואנחנו כבר מזמן התמכרנו.

עדן סיפרה לספורט1 בעבר שבחצר הבית של המשפחה שלה ברמת גן, יש מיני מגרש כדורגל שנבנה עבור אחיה הקטן שחולה על כדורגל בדומה ליתר המשפחה. "אנחנו מפולגים. העניין זה יותר ההווי, אנחנו נערכים לכל משחק חשוב כראוי עם בירות ופיצוחים. אבא שלי אוהד את צ'לסי ואנחנו רואים גם כדורגל ישראלי למרות שאין לנו קבוצה מועדפת".

הפרט הכי מגניב עליה, הוא שהיא אוהדת את הכוכב הגדול ביותר של יובנטוס, שנראה לנו היה מאד שמח לגלות איך האוהדות שלו בארץ הקודש נראות. "אני אוהדת גדולה של כריסטיאנו רונאלדו אבל כוונותיי בהחלט לא מתקשרות לאיך שהוא נראה אלא לעובדה שהוא כדורגלן על. גדלתי בבית של שלוש בנות עד שאחי הקטן נולד ועד אז אני הייתי על תקן הילד הקטן של אבא ונראה לי שמילאתי אותו בכבוד".

בין אלפי עוקבים שלה ברשת החברתית, יש לה לא מעט שחקני כדורגל וכדורסל. על העוקבים המוכרים סיפרה בעבר למדור: "איכשהו כולם מכירים את כולם. קלטינס ואני ידידים טובים. לגבי היתר אין לי ממש מושג איך הם עוקבים אחרי, פשוט עוקבים".

"האינסטגרם מאפשר להתבטא, יש לי חברות שפתחו עסקים מוצלחים רק בזכות האינסטגרם זאת פלטפורמה מגניבה. זה מאוד מחמיא שעוקבים אחרייך, ברור". אם עדיין לא לחצתם Follow, עכשיו זה בדיוק הזמן מבטיחים לכם שעדן היא גם יפה, גם אופה וגם ממש מצחיקה. ואיזה כיף שהיא גם מבינה כדורגל!

View this post on Instagram

💙 Life Is Good

A post shared by Eden Ayoun • עדן עיון (@edenayoun) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי