שי והילדים יגורו באמסטרדם, ערן ישכור בית נוסף?

ערן זהבי ושי זהבי | אינסטגרם

החצי השני של כוכב נבחרת ישראל ושלושת ילדיהם יתגוררו בבירת הולנד, בזמן שהשחקן החדש של פ.ס.וו אמור לקחת בית נוסף באיינדהובן כדי להיות קרוב לאימונים ולמשחקים. ומה שי חושבת על המדים האדומים?

(גודל טקסט)

ערן זהבי, הליגיונר הבכיר של ישראל, עשה קץ לשמועות בשבוע שעבר כאשר חתם בפ.ס.וו איינדהובן, מועדון הפאר ההולנדי, ובכך החל את הקדנציה השנייה שלו באירופה. לאחר ארבע וחצי שנים בסין, ערן, אשתו שי ושלושת ילדיהם (רוי, דור וגיל) יעשו את המעבר מישראל, כאן שהו בחודשי הקיץ, לעיר אולי הכי מתוירת ואחת היפות באירופה, אמסטרדם. בירת הולנד נמצאת במרכז המדינה, בעוד איינדהובן דרומית יותר וגובלת עם בלגיה וגרמניה. חוץ מלהיות עיר של כדורגל משובח, איינדהובן נחשבת לבירת העיצוב של הולנד ואידיאלית למשפחות.

העיר לא רחוקה מדי מאמסטרדם, הנסיעה לוקחת כשעה ועשרים, כך ששי והילדים צפויים להתגורר בבירה. במקביל, ערן עשוי להחזיק בבית נוסף על מנת להיות קרוב לאימונים ולמשחקים ולא להעביר את כל היום בנסיעות. אתמול (שבת) חשפו שי וערן את התכנון העתידי שלהם בנוגע למעבר להולנד בכתבה ששודרה ב"חדשות 12", כאשר על השאלה איפה תגור משפחת זהבי כעת ביעד החדש השיב הכדורגלן: "שי והילדים אני חושב שיגורו באמסטרדם, ואני אקח עוד בית פה, אליו אגיע בין המשחקים והאימונים".

"הקמתי בית מושלם, שלושה ילדים מדהימים, אהבה גדולה עם בעלי, בסוף זה שווה את הכל", סיפרה מיס'ס זהבי שהפעם תגיע לפרק החדש בחייה כשהיא מחזיקה בטייטל חדש – "בעלת מותג". את "רוז'ה", הבייבי החדש שלה, שי תתפעל מעבר לים ובקרוב מאוד כבר ניתן יהיה להזמין את הקולקציה מהאתר של מותג האופנה שאוטוטו יעלה לאוויר. שי סיפרה שמוזר לה לראות את בעלה עולה שוב על המדים האדומים, אבל זה "מחמיא" לו, ובעיקר שהיא ממש "מתרגשת. לא הייתי אף פעם באמסטרדם". משפחת זהבי תגיע מחוזקת אחרי התקופה בסין, גם כלכלית, אך בעיקר מנטלית ומשפחתית. לגור מעבר לים, ועוד במרחק של חמש שעות – קטן עליהם. המדור כבר מתגעגע.

View this post on Instagram

Weekend vibes 🌹

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

View this post on Instagram

גאה לחתום לשנתיים בPSV להגשים חלומות אפשר גם בשלב מאוחר של הקריירה אם עובדים מספיק קשה ומאמינים הלכתי עם הלב והאתגר המקצועי לקבוצה שאני חושב שמאמינה בי וביכולות שלי ומתאימה לסגנון המשחק שלי עכשיו התפקיד שלי זה להחזיר על המגרש ולהצדיק את האמון שנותנים בי אני רוצה להודות לסוכנים שלי רונן וגלעד קצב על העבודה המשותפת לאורך שנים 💙 תודה למועדון PSV ולמאמן רוג'ר שמידט שגרמו לכל הדבר הזה לקרות ! עכשיו נגמרו התודות מתחילים לעבוד 😀

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי