ישראל אוגלבו דרש פיצוי של יותר ממיליון שקלים מהפקת הישרדות

ישראל אוגלבו | אור דנון

על פי העיתונאי רן בוקר, ההפקה השיבה לשורד במכתב חריף וטענה כי קיים תיעוד שלו מציע 100 אלף שקלים לבני ברוכים בתמורה להצבעתו בגמר

(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר הגמר הגדול של "הישרדות VIP", הפיינליסט ישראל אוגלבו דרש פיצוי של יותר ממיליון שקלים מהפקת התוכנית, כך חשף העיתונאי רן בוקר. בהישרדות השיבו לשורד במכתב חריף, בו הם מציינים כי קיים תיעוד שלו מציע מאה אלף שקלים לסטנדאפיסט בני ברוכים, בתמורה להצבעה שלו בגמר. כעת, ישראל מנסה להוריד הילוך וטרם הגיב.

בהצבעה המקורית שנחשפה בערב הגמר היינו עדים לדרמה גדולה, כאשר קולו של ברוכים נפסל ולראשונה בתולדות המשחק נערכה הצבעה חוזרת בה נותרו אוגלבו ואסי בוזגלו שסיימו בתיקו לאחר ספירת הקולות ללא הקול הפסול של ברוכים. ההצבעה החוזרת לא כללה את עידן חביב וירדן ג'רבי שהגיעו למספר קולות נמוך יותר משני בני הברית לשעבר, והפכו למושבעים. מי שזכה בתואר 'השורד האחרון' היה בוזגלו, שזכה במיליון שקל ואף ברכב חדש לאחר שבחציו הראשון של הגמר גם קטף את תואר 'השורד האהוב'.

עוד סיפרנו לכם כי מיד בתום הגמר, זוגתו של אוגלבו, קארין סנדל, העלתה סטורי וכתבה: " ככה נראית גניבה לאור יום חברים. אין ברכה בזה". לאחר מספר שעות הסירה את הסטורי, אך הימים חלפו והשורד לשעבר החליט לדרוש את מה שלטענתו שמגיע לו. מאז, התגובות ברשת שוטפות אותנו וכמובן נעות בין אלו שחושבים שהוא צודק לחלוטין, לבין אלו שלא מבינים על מה לתבוע, וכי בוזגלו הוא הזוכה הגדול של העונה.

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | רפי דלויה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי