מסתמן: רוסלנה בדרך לגולסטאריות

רוסלנה רודינה
רוסלנה רודינה | Almarie bikinis

הדוגמנית, השחקנים והשורדת לשעבר תאחד כוחות עם אייל גולן בריאליטי של HOT? נודע כי היא במגעים מתקדמים להגיע יחד עם טיילר מלכוב לעונה החדשה של תכנית הכדורגל המצליחה

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם על כך שהפרזנטורית של מכבי ת"א בכדורסל ואושיית האינסטגרם טיילור מלכוב בדרך לכבוש את העונה החדשה של 'גולסטאריות', כעת שם חדש מככב ברשתות החברתיות.

רוסלנה רודינה, האקסית המיתולוגית של אייל גולן, הדוגמנית, השחקנית והשורדת לשעבר, נמצאת במשא ומתן עם חברת "HOT", על פי פרסומו של העיתונאי ערן סוויסה ושאר שמועות שרצות ברשת. לראות את רוסלנה משחקת כדורגל, זהו אינו דבר שאוהדי הכדורגל – שזוכרים אותה בעיקר כזוגתו של נשיא הכבוד של הפועל מרמורק – חלמו עליו.

אנחנו במדור בטוחים שזה בדיוק הזמן שלה לחזור ולככב על מסך הטלוויזיה שלנו, אחרי שבעונה שלה ב"הישרדות" התחברה עם טילטיל ושמעון אמסלם, הגיעה רחוק וכבשה את ליבנו. כיום רוסלנה בת ה-32 היא אמא של ליאן, בנם המשותף שלה ושל גולן, ומנהלת זוגיות עם הבויפרינד איתי פז. היא ממשיכה לשחק בסדרות ולהצטלם לשלל קמפיינים ורק נזכיר לכם שעדיין יש לה קשר חזק לעולם הכדורגל – רוסלנה וספיר יודשקין יצחקי הן חברות טובות כבר שנים, ככה שיש מי שייתן לה טיפים לקראת ההתמודדות על כר הדשא.

רוסלנה רודינה
רוסלנה רודינה | Almarie bikinis

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי