חיבור מרגש: הכירו את החברים החדשים של משפחת זהבי

מריו גצה, אן-קתרין גצה | Jeremy Moeller / Contributor

שילוב נוצץ: אחרי שנודע כי פ.ס.וו, קבוצתו של חלוץ נבחרת ישראל, תצרף את מריו גצה, לירון שרון סבורה כי החיבור בין אן-קתרין לשי יהיה מיידי

(גודל טקסט)

בזמן שנבחרת ישראל עושה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק המכריע מול נבחרת סקוטלנד מחר (חמישי ב-21:45) בחצי גמר הפלייאוף העלייה ליורו, ערן זהבי התבשר אתמול (שלישי) כי מריו גצה, אלוף העולם ב-2014, יחבור אליו בשורות פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית.

המדור מתרגש מהחיבור המקצועי בין זהבי לגצה ואפילו עוד יותר מהחיבור מחוץ לכר הדשא. בזמן שהמשפחה הישראלית מתרגלת לחיים החדשים בהולנד, שי זהבי, החצי השני של ערן, אוטוטו תשיק את האתר החדש שלה 'RUZE', שם יהיה ניתן לרכוש את הקולקציה החדשה של מותג האופנה בעיצובה ואנחנו בטוחים שאן-קתרין גצה, אשתו של אלוף העולם, תשמח לשמוע על כך. בדומה לשי, הגרמנית היא חובבת אופנה מושבעת, המגדירה את עצמה בפני 1.3 מיליון העוקבים שלה בתור "יזמית אופנה".

אן-קתרין מקפידה על ספורט ואורח חיים בריא ושי, הנחשבת לגורו בתחום, תוכל להראות לה איך עושים את זה זהבי סטייל. נושאי עניין משותפים לא יהיו חסרים לנשות הכדורגלנים החדשות של פ.ס.וו. בנוסף, הזוג גצה הפך להורים לראשונה לפני כחצי שנה לבנם הבכור רומא, שיוכל לשחק בכיף עם רוי, דור וגיל זהבי. בקיצור, עד שיפתחו לנו את השמיים ויהיה אפשר לחזור לטוס לאירופה חופשי וליהנות מביקורים של המשפחה והחברים מהארץ, נראה לנו שהחיבור של זהבי וגצה הולך להיות הכי מגניב שראינו השנה.

View this post on Instagram

Finally together 💙 @eranzahavi

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי