הולכת בעקבות אבא אסי? התחביב של אייר בוזגלו נחשף

"אבא שהוא החבר הכי טוב". אייר ואסי בוזגלו | אינסטגרם

בעיצומה של חופשה משפחתית ארוכה בבולגריה, בתו של השורד האחרון חשפה כיצד בין היתר היא מעבירה את הזמן: "לא מאמינה שנגררתי לזה שוב". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ניצנים של אופטימיות לקראתו של אולי סוף הסגר הגיעו אלינו ביממה האחרונה ובזמן שאנחנו מפנטזים להחזיר את הילדים (לפחות הקטנים שביניהם) למסגרות, משפחתו של אסי בוזגלו עדיין עושה את ורנה, בולגריה. רק ביום חמישי הקרוב צפויים השורד האחרון, עדי אשתו, ושלושת ילדיהם: אייר, מילאן וליאו לשוב חזרה ארצה ועד אז הם עדיין ממשיכים לנפוש בכיף שלהם בזמן שכאן עוד אסור לעבור את מגבלת הקילומטר מהבית. ואיך אייר מנצלת את הזמן?

חוץ מלעבור את 100 אלף העוקבים באינסטגרם בזמן שהיא בבולגריה, אייר גם מצאה זמן תאמינו או לא, לשחק פיפ"א. כן כן, בתו של הכדורגלן השורד "לא מביישת את המשפחה" וזורמת על משחק כדורגל לילי וירטואלי עם אחד מחברי משפחת בוזגל וכתבה: "לא מאמינה שנגררתי לזה שוב". אם חשבתם לרגע שזה משהו שהיא נוהגת לעשות מידי יום, אז לא צריך להגזים, אבל בחופשה ועוד בתקופת קורונה, צריך לפתוח את הראש ולהיות יצירתיים. חוץ מזה, את הגנים להצלחה במשחק יש לה ובגדול, לא?

בואו נגיד שאם זה תלוי בה, היא לגמרי תעדיף לככב באיזה סרטון טיק טוק או לייעץ לאלפי העוקבים שלה כפי שהיא עושה במסגרת הפינה "פורקים עם אייר". אם במקרה יש לכם איזו שאלה שבוער לכם לשאול את הדור הבא של משפחת הכדורגל המלכותית, מידי יום רביעי, אייר עונה על שאלות העוקבים בסטורי שלה.

התחביב של אייר בוזגלו | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי