"זה לא אני במסכה": הספורטאי מגיב לראשונה על השמועות

הזמר במסכה | מסך מתוך קשת 12

אחרי פרק נוסף של התכנית המצליחה שמשודרת ב"קשת", הספורטאי שאנחנו הימרנו עליו שנמצא בתוך המסכה של הפלאפל החליט להגיב

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר פרסמנו במדור שאחד המתמודדים הבולטים בתוכנית הריאליטי המצליחה של "קשת", "הזמר במסכה", מגיע אלינו מעולם הספורט. "ילד טוב ירושלים, שעבר לת"א" וכל הרמזים הנוספים הובילו את המדור להיות בטוח שהזמר במסכה המחופש לפלאפל הוא המדליסט האולימפי מריו, אורי ששון.

אתמול (ראשון) שודר פרק נוסף בו כיכב "הפלאפל" ובסיומו לראשונה הגיב ששון על הטענות כי הוא זה שמסתתר מאחורי המסכה. "טוב, הגיע הזמן לעשות סוף לסיפור הזה. צר לי לאכזב, אבל הפלאפל זה לא אני", כתב הג'ודוקא בחשבון האינסטגרם כתגובה על סטורי בו תויג.

"הוא מזכיר אותי ברמזים, אני מסכים!! אבל באמת שלא", הוסיף ששון והכחיש את הטענות שמקשרות אותו להיות הקול שמאחורי המסכה. הטענות הללו לא באו בחשבון כאשר השופטים היו צריכים לתת את הניחושים וגם הם הסכימו פה אחד כי מדובר במתמודד המגיע מעולם הספורט. צדי צרפתי היה בטוח שמדובר בענף הג'ודו,אך חשב כי דווקא אריק זאבי הוא הפלאפל ואילו אופירה אסייג הסבירה כי מדובר במישהו מהכדורגל, חשדה בג'ובאני רוסו, ולבסוף החליטה שהניחוש שלה הוא הדוגמן והכדורידן לשעבר, דודי בלסר.

אורי ששון | אינסטגרם

היחיד שהמשיך לתמוך בטענות המדור כי אכן מדובר בששון היה הסטנדאפיסט, שחר חסון, שהסביר מדוע חושב כך לאחר הרמזים החדשים שנחשפו אתמול: "הבהב שם שעון של ארבע דקות וזה אורך של קרב ג'ודו אז אני עם צדי בג'ודו. הבחורצ'יק הנחמד הזה פה נולד בירושלים, ולדעתי הוא אחד האנשים היחידים בארץ שיכולים לשאת את התחפושת הזאת. הוא אמר שהוא היה בתחרויות מסביב לעולם כן? היה לו קלף של מלך, והוא יצא מלך כשהלוחם המצרי לא לחץ לו את היד ומדובר באורי ששון!!". הרי לא ציפיתם שששון יודה שהוא אכן הקול שמאחורי הפלאפל… אנחנו עדיין מהמרים עליו. מה אתם חושבים?

אורי ששון על הזמר במסכה
אורי ששון על הזמר במסכה | אינסטגרם
אורי ששון על הזמר במסכה
אורי ששון על הזמר במסכה | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי