בת זוגו של מנור סולומון התרגשה: "שווה את כל ההקרבה"

מנור סולומון, דנה וושינה
מנור סולומון, דנה וושינה | אינסטגרם

אחרי שהבקיע בניצחון שחטאר 2:3 על ריאל מדריד, דנה וושינה לא נותרה אדישה: "השמיים הם לא הגבול בשבילך ואתה מוכיח את זה כל פעם מחדש". האם איילה הצטרפה: "הלב מתפוצץ מגאווה"

(גודל טקסט)

השער המטורף של מנור סולומון ב-2:3 של שחטאר דונייצק על ריאל מדריד ריגש מדינה שלמה. בזמן שהוא חרך את כר הדשא, בבית משפחת סולומון בכפר סבא, דנה וושינה בת הזוג צפתה בחבר שלה, לצד ההורים של מנור, יוסי ואיילה, ואחיו, מורן ומירית.

רגע אחרי סיום המשחק באצטדיון אלפרדו די סטפנו, דנה שיתפה סטורי נרגש בו מנור מדבר איתם בפייסטיים עוד מחדר ההלבשה, שנייה אחרי הניצחון. לא היה אפשר לצנן את האדרנלין אחרי הישג כזה של ילד הפלא של הכדורגל הישראלי, ודנה שלו שיתפה בתחושות: "כמה גאווה ואושר אתה מביא למשפחה, לחברים, למדינה! כל כך כיף לראות אותך מצליח להגשים עוד חלום ועוד חלום! השמיים הם לא הגבול בשבילך ואתה מוכיח את זה כל פעם מחדש", כתבה בהתרגשות והוסיפה: "שווה את כל ההקרבה והעבודה הקשה שעשית וממשיך לעשות. הלב מתפוצץ מגאווה".

גם אימו של מנור, איילה סולומון, לא הצליחה להתאפק ושיתפה גם היא בחשבון האינסטגרם שלה, הקדשה לבן שלה: "אלוף שלי, שימחת מדינה שלמה. הלב מתפוצץ מגאווה. אוהבת אותך המון המון וכמה הייתי רוצה שתהיה כרגע לידינו". אחרי הכבוד הגדול שעשה לנו מנור אתמול, ובכלל, אין לנו ספק שהוא נמצא בדרך הבטוחה להיות אחד השחקנים הכי גדולים בתולדות הכדורגל הישראלי.

הסטורי של דנה | מסך, אינסטגרם
הסטורי של דנה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי