אסי בוזגלו חשף מה קרה בינו לבין ישראל אוגלבו לפני יום כיפור

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | רפי דלויה

השורד האחרון גילה: "שלחתי לו 'גמר חתימה טובה', עד היום הוא לא חזר אליי" והבהיר: "הייתי מתנהל אחרת ממנו". על אלה איילון: "לא יודעת לזהות מה טוב בשבילה". וגם: מי היה ראוי לזכות אם לא הוא?

(גודל טקסט)

יותר מחודש לאחר שזכה בהישרדות VIP בתום דרמה גדולה ועונה ששברה שיאי רייטינג, אסי בוזגלו, שנמצא בימים אלה בבידוד ומחלים מקורונה, השיב אתמול (שני) לשאלות הגולשים בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו והפתיע עם תשובות מעניינות, בעיקר בקשר למערכת היחסים שלו עם ישראל אוגלבו ואלה איילון.

כשנשאל על אוגלבו, שהיה חברו הטוב ביותר על האי, בוזגלו הודה כי הקשר בין השניים נותק באופן סופי. "שלחתי לו 'גמר חתימה וצום קל' לפני יום כיפור. לא קיבלתי הודעה חזרה עד היום. מצד אחד אני הייתי מתנהל אחרת. מצד שני אפשר להבין, אבל זה שלו", הסביר הכדורגלן בדימוס.

על איילון, בת בריתו של אוגלבו: " "לא, תפסה צד, בואו נגיד וזה בלשון המעטה – יש לי תחושה שהיא לא כל כך יודעת לזהות מה טוב בשבילה ומה לא. אולי זה גם לא באשמתה".

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

הגולשים תהו מי בעיניו היה ראוי לזכות אם לא הוא ובוזגלו לא היסס: "עידן חביב". כשנשאל האם הוא ירצה להשתתף בריאליטי נוסף, השורד האחרון השאיר את כל האפשרויות פתוחות: "ימים יגידו", ענה ולא פסל או הכחיש את האפשרות שיצטרף לעונה הבאה של גולסטאר, כפי שדווח לאחרונה.

לסיום, בוזגלו, כאמור כדורגלן בדימוס, הסביר בקצרה מדוע נבחרת ישראל לא העפילה במשך 50 שנה לטורניר גדול: "ואו! תורה שלמה! שלושה דברים. 1. מלא אנשים בעלי אינטרס בכדורגל. 2. המון דברים לא מקצועיים. 3. אין מספיק משאבים לגיל הצעיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי