"המשפחה התרגשה מכל מילה": אלמוג כהן שיתף בשיר להנצחת אמו

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

קשר מכבי נתניה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שיר לזכרה של מרלן כהן ז"ל, שהלכה לעולמה כחצי שנה לפני שהשחקן שב לשחק בישראל, ונוצר על ידי הזמרת נועה פרג'

(גודל טקסט)

כאשר אלמוג כהן החליט אשתקד לחזור לשחק בישראל אחרי תשע שנים בגרמניה, אחת הסיבות העיקריות לכך הייתה קשורה לרצון שלו להיות קרוב לאביו, בשל העובדה שאמו של השחקן הלכה לעולמה כחצי שנה לפני כן. היום (שלישי) כהן שיתף בהתרגשות שיר הנצחה שנכתב לזכר אמו, מרלן כהן ז"ל.

קשר מכבי נתניה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו קטע וידאו מהקליפ של השיר, שקיבל את השם "המציאות פוסעת", וכתב: "אני רוצה לשתף אתכם בשיר מאוד מרגש שנכתב לזכה של אמה שלי ז"ל. ת.נ.צ.ב.ה. נועה פרג' המדהימה כתבה והלחינה וכמובן אחראית גם לביצוע של השיר. נועה, חיים שלנו, את מרגשת ושרה מדהים וכל המשפחה התרגשה מכל מילה ומילה. תודה רבה על ההנצחה של אמא בדרך כל כך יפה, אוהבים אותך".

כהן, ששיחק באינגולשטאדט הגרמנית בתקופה שבה איבד את אמו, זכה אז למחווה מרגשת מצד חבריו לקבוצה. אחרי שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על בוכום, שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום בליגת המשנה, סוני קיטל ששיחק לצד כהן חגג את הגול בהנפת חולצתו של הקשר הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי