חזר הביתה: אלמוג כהן חתם במכבי נתניה לארבע שנים

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אלן שיבר

הקפטן החדש השלים את הצטרפותו, מסתמן שגם הכרזה על צירוף גולובארט תהיה במהלך היום אחרי שנשיא נאה סלאמיס אישר: "הוא עוזב". בלאי יושאל להפועל פ"ת, המגן אביב סולומון יצטרף לאימוני הקבוצה וייבחן במועדון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כפי שפורסם כאן, מכבי נתניה החזירה היום (שלישי) באופן רשמי את הקפטן אלמוג כהן שחתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת וחזר לכדורגל הישראלי אחרי קדנציה בת תשע עונות בגרמניה שכללה גם חצי עונת השאלה בהפועל תל אביב בעונת 2012/13. סוכנו של אלמוג כהן, אלן אוגוסטינציץ', נחת אמש בישראל, סגר את כל הפרטים עם ראשי המועדון והפך לשחקן הרכש הרביעי של הקבוצה בחלון ההעברות.

בנוסף, בקבוצה עשויים להודיע כבר היום באופן רשמי על החתמתו של הבלם הספרדי של נאה סלאמיס, רומן גולובארט שסיכם לשנתיים. בקבוצה עדיין דנים על דרך התשלום, כאשר גם נשיא הקבוצה הקפריסאית אישר את המעבר: "השחקן עוזב את המועדון. זאת עובדה. ההנהלה החליטה לשחרר אותו למכבי נתניה אחרי שהושג סיכום על הסכום (150 אלף יורו) בשיחות שנערכו ביומיים האחרונים. למועדון אין את האפשרות לוותר על כסף ואלה עסקאות שיכולות לעזור לנו".

בכל הנוגע לחן עזרא, בקבוצה סיפרו כי עדיין לא חל שינוי במצבו. כזכור הקשר מנהל מזה תקופה שיחות עם ראשי היהלומים, אך הצדדים עדיין לא הגיעו להסכמה כספית, דבר שגם תלוי בהתרת החוזה שלו בהפועל ב"ש שצפויה להשלים את שכרו בנתניה. באשר לסאן מנחם, למרות העובדה כי במכבי חיפה מסרבים לשחררו, בתניה ממשיכים לגלות עניין במגן השמאלי וכפי שציינו אתמול, בנתניה ביצעו בדיקה נוספת לגבי מעמדו. בסביבת השחקן סיפרו כי חיפה תסכים לשחררו אם יגיע מגן שמאלי ישראלי בכיר או זר. במקביל לניסיונות הצירוף של מגן מכבי חיפה, המגן אביב סולומון יצטרף לאימוני הקבוצה וייבחן במועדון.  


גולובארט בימיו בקלן הגרמנית. בקרוב בנתניה (Sascha Steinbach/Bongarts/Getty Images)

בינתיים, ולאחר השאלתו של איילון ירושלמי לסקציה נס ציונה, לספורט1 נודע כי שחקן נוסף שעתיד לצאת לעונת השאלה הוא הקשר נפתלי בלאי, שצפוי להצטרף להפועל פ"ת מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי