קלאסיקו: אקס ברצלונה יוצא עם האקסית של זידאן

זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS / Contributor

דניס סוארס שהיה שייך לברצלונה במשך חמש שנים הוא בן זוגה של הדוגמנית הקטאלונית נדיה אבייס שעל פי השמועות יצאה בעבר עם אנזו זידאן, בנו של מאמן ריאל מדריד

(גודל טקסט)

הקריירה של דניס סוארס אמנם לא הרקיעה לשחקים כפי שציפו בתחלית הקריירה שלו, אך לפחות בכל הנוגע לחייו הפרטיים, הדברים הולכים מעולה עבור הספרדי. אקס ברצלונה יוצא בשנים האחרונות עם לא אחרת מאשר נדיה אבייס שעל פי השמועות יצאה בעבר עם אנזו זידאן, בנו של מאמן וכוכב העבר של היריבה השנואה ריאל מדריד.

אבייס בת ה-23 נולדה וגדלה בברצלונה, ומקפידה לשתף את 223 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות מרגשות שלה עם ובלי הצמוד. בשנים בהם סוארס עוד שיחק (או ישב על הספסל) בקאמפ נואו, הייתה אבייס מגיעה לכל משחק ועל פי השמועות הייתה בקשר טוב עם בת זוגו של סרג'י רוברטו, קורל סימנוביץ'.

השחקן שגדל בסלטה ויגו והספיק לבלות שנתיים בנוער של מנצ'סטר סיטי, עלה לבוגרים בברצלונה אך לא ממש הגשים את הציפיות אחרי שעבר גם בסביליה, ארסנל ו-וויאריאל, ועד היום מגדירים אותו כפלופ באנגליה. אחרי הסיבוב הארוך שעבר הקשר בן ה-26 משקם את הקריירה במועדון בו גדל ועד כה נראה טוב עם שלושה בישולים ב-12 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי