כריסטיאנו רונאלדו מציג: הרולקס היקר ביותר שנוצר במאה ה-21

כריסטיאנו רונאלדו | Francois Nel/Getty Images

זה אמנם לא השעון היקר ביותר של הכוכב הפורטוגלי מיובנטוס, אך זה בהחלט הישג מרשים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו, כיאה למעמדו, אוהב דברים נוצצים. על אוסף המכוניות והאחוזות שלו כבר ודאי שמעתם רבות, אך הנה דבר שאולי לא ידעתם: הכוכב של יובנטוס חובב תכשיטים, וע"פ ההערכות, שווי התכשיטים שהציג באירועים ציבוריים בלבד מוערך בכ-4 מיליון יורו.

כריסטיאנו רונאלדו מחזיק בשניים מהשעונים היקרים בעולם. הראשון והיקר מביניהם, הוא שעון יהלומים של המותג השוויצרי פרנק מולר, אותו לבש במשחק החזרה שלו לאולד טראפורד עם יובנטוס. שווי השעון הוא 1.2 מיליון יורו, ומשובצים בו כ-424 יהלומים לבנים.

אך השעון השני והמעניין יותר, הוא דווקא השעון של רולקס, מדגם Rolex GMT Master II Ice, אותו הציג בכנס הספורט בדובאי וונכון לכתיבת שורות אלו, שוויו הוא כ-560 אלף דולרים, והוא מכיל כ-18 קראט של זהב לבן ו-30 קראט יהלומים, ע"פ הפרסומים בכלי התקשורת באירופה. זה כמובן לא יזיז לפנומן הפורטוגלי, שהונו מוערך בכחצי מיליארד יורו, ורק בשנה החולפת הכניס כ-105 מיליון דולר, 70 מתוכם הגיעו מהכנסות של חסויות ופרסומות.

הרולקס של רונאלדו הוא הרולקס היקר ביותר שנוצר במאה ה-21, שכאמור שבעת הרולקסים היקרים יותר ממנו נחשבים לפריטי אספנים, נוצרו במאה הקודמת ונמכרו במכירות פומביות כאלה ואחרות. הרולקס היקר ביותר בעולם, הוא הרולקס דייטונה של פול ניומן, שנמכר באוקטובר 2017 בסכום של 17.8 מיליון דולר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי