צפו: נועה קירל בסרטון טיק-טוק עם כוכב כדורסל

נועה קירל | Daniele Venturelli/Daniele Venturelli/WireImage

במהלך חגיגות יום ההולדת ה-20 שלה, שכללו בילוי בשמש על שפת הבריכה, הזמרת המצליחה השתתפה בקטע וידאו שעשה הרבה רעש ברשת, לצדו של אחד השחקנים הבולטים בישראל. אל תפספסו

(גודל טקסט)

בחודש אוגוסט האחרון סיפרנו לכם על הזוגיות הפורחת של כוכבת הילדים בעלת חצי מיליון העוקבים – קים אור אזולאי, עם שחקן הכדורסל יפתח זיו בן ה-25. השניים הכירו לראשונה בשנה שעברה, באירוע האולסטאר השנתי של מנהלת ליגת העל בכדורסל אותו קים הנחתה, בקיץ האחרון נפגשו בשנית במקרה עם חברה משותפת, ומאז לא נפרדו. רכזה של הפועל גלבוע/גליל הפך מאז לכוכב בעצמו, עם 28 אלף העוקבים שלו, והוא זורם עם חברתו בת ה-18 בסרטוני טיק-טוק משעשעים.

בסוף השבוע האחרון הכדורסלן לקח את זה לרמה הגבוהה ביותר, כשכיכב בסרטון עם לא אחרת מאשר הכוכבת הכי גדולה בישראל, שהיא גם חברתה הקרובה של זוגתו – נועה קירל. זיו, לצידה של קים שלו ביחד עם הזוג נועה קירל ומרגי, השתתפו בסרטון טיק-טוק בתיאום מושלם של תנועות ועשו הרבה רעש ברשת עם שיתוף הפעולה בין שני הזוגות הצעירים. אתמול (שבת) הרביעייה הצעירה בילתה יחד בשמש, בבריכה, עם בגדי ים, כחלק מחגיגות יום הולדתה ה-20 של קירל.

לסיכום, מאז שזיו צמוד לקים אור, השניים מככבים בלי סוף באינסטגרם ומבלים עם הזוגות המפורסמים דוגמת קירל ומרגי, וכמובן הדוגמנית והחברה הקרובה של קים, יעל שלביה ובן הזוג שלה ברנדון קורף, נצר למשפחת מיליארדרים. עם מרגי יחסי החברות כוללים גם כמובן בילוי שמתאים לחובבי ספורט – משחק סנוקר, כפי ששיתף הזמר המצליח בחשבון האינסטגרם שלו. חוץ מזה, קים אור בת ה-18 נבחרה לככב השנה במגזין "פורבס", הבוחר את 30 האנשים המצליחים מתחת לגיל 30, ככה שבגילה הצעיר בן הזוג שלה יכול להיות גאה מאד.

צפו ברביעייה מככבת בטיק-טוק

ארבעת המופלאים: אזולאי, זיו, מרגי וקירל | אינסטגרם
מי ניצח בסנוקר? מרגי או זיו? | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי