נלחמת על כל כדור: ענף הספורט האהוב על רותם סלע

רותם סלע
רותם סלע | נוי ערקובי

המנחה האהובה בישראל נאלצה לשים קרח לאחר שעתיים רצופות של משחק - תחביב חדש או שהפרקט הפך לסט צילומים? צפו והכריעו בעצמכם. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהאולם

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שבה רותם סלע – המנחה הכי אהובה בישראל – כיכבה במדור שלנו, הייתה בחודש אוקטובר האחרון, אז כזכור סיפרה לבן זוגה הטלוויזיוני, אסי עזר, שפגשה את אלי אוחנה וזה החמיא לה והתוודתה: "הייתי בשוק מכמה שהוא סקסי, מכמה שהוא חתיך" ושלחה לבעלה, אריאל רוטר, תמונה של אוחנה. המחמאות שקיבל כדורגלן העבר בשיא הפריים טיים, עשו הרבה רעש ברשת וכעת המנחה, השחקנית הפרזנטורית מציגה עוד צד שלא הכרנו בה.

רותם שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקביו למעלה ממיליון איש, כי אתמול (שלישי) שיחקה במשך שעתיים כדורעף, והידיים שלה כל כך כואבות ואדומות בעקבות המאמץ, שהיא ממהרת לחזור לביתה על מנת לשים עליהן קרח. האם מדובר בתחביב חדש? או שהפרקט הפך לסט צילומים ליום שלם? סביר שהאופציה השנייה הגיונית יותר, אבל את הסיבה למשחק הכדורעף רותם טרם חשפה. אגב, זו אינה הפעם הראשונה שהיא מתבקשת לשחק משחק כדור במהלך צילומים.

בקיץ האחרון ירדה סלע לים המלח, שם הצטלמה להפקת אופנה סופר מושקעת של סמסונג שם התבקשה לשחק כדורגל עם חלק מהניצבים על הסט. אז עד שנזכה לראות את כישורי הכדורעף שלה, בינתיים תוכלו לחזור לסטורי של נטע אלחמיסטר שלנו, שגם לקחה חלק במשחק כדורעף סוער על החוף במלדיביים במהלך צילומי מותג בגדי הים שלה.

הסטורי של רותם סלע
הסטורי של רותם סלע | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי