פאני בוזגלו יודעת? בזמן שהיא על האי, בן הזוג שלה בצעד דרמטי

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אלבום פרטי

אחרי חודש בלי השורדת האהובה שלו, שכידוע נמצאת בצילומי העונה החדשה של הישרדות VIP, שופט הכדורגל אושרי כהן החליט לפתוח את הלב ושבר את הרשת. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון הגיעה תכנית הריאליטי "הישרדות" לפיק של העונה. כפי שנחשף בעמוד "בטטת כורסא", שני השבטים התאחדו לאחד – מה שאומר שנותרו כשבועיים וחצי עד לסיום המשחק בדרך לתואר השורד האחרון. עוד לפני שאתם מתחילים להמר מי הגיע לאיחוד ומי לא והאם קיים נציג נוסף של משפחת בוזגלו בשלבים הקריטיים של המשחק, נספר שהשורדת פאני בוזגלו, תשמח לשמוע עד כמה בן הזוג שלה לא יכול בלעדיה.

שופט הכדורגל אושרי כהן, שהוא במקרה גם הצמוד של פאני בשנה האחרונה, החליט שהוא כבר לא מסוגל להכיל את הגעגוע וכתב בפוסט ששיתף אתמול (שבת) בחשבון האינסטגרם שלו: "בדיוק היום לפני חודש, עלית על מטוס והמראת אל עבר חוויה של פעם בחיים. חודש שהלב שלי גמור מגעגוע. גם כשאת לא פה, אני חי אותך יום יום. שעה שעה, מדמיין מהאת עושה ואיך את מסתדרת, אם קר לך, אם האנשים באים לך טוב, אם את אוכלת בכלל, ומצליחה לעמוד במשימות. אני מתגעגע אליך ברמות שקשה לי להסביר לך דובי שלי. לחיוך שלך, לריח שלך, למגע שלך, לצחוק המדבק שלך. לכל כולך", חשף גם את שם החיבה שהצמיד לה.

בפעם האחרונה שסיפרנו לכם על בן זוגה של פאני, הוא לקח חלק בצילומי הריאליטי המשפחתית, ושיתף כי בזמן שזוגתו על האי הוא דואג להשקיע בארבעת ילדיה כאן בישראל. אנחנו במדור מקווים שהגרושים פאני וגם אוהד בוזגלו הצליחו לשרוד שניהם ולהגיע לשלב האיחוד אז יוכלו לשמור זה על זו. מה שבטוח, אושרי מאמין בה: "שכולם ידעו איזו תותחית את, וכמה את חכמה ולא פראיירית. גאה בך. אני מחכה לך ומאמין בך שורדת VIP שלי". לסיכום, הגברת בוזגלו לא יודעת עד כמה החבר שלה מתגעגע אחרי חודש ימים בלעדיה ואנחנו במדור כבר סופרים את הימים עד לאיחוד המרגש שלהם, אחרי שבפוסט האחרון שלה רגע לפני שיצאה למסע על האי כתבה: "אני יודעת שיש לנו לעבור מסע ביחד של ילדים, חתונה ועוד".

אושרי כהן ופאני בוזגלו | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי