בעיצומו של מאבק האליפות: הישראלית שנכנסה לחייו של טיבו קורטואה

מישל גרציג
מישל גרציג | praia swimwear

בזמן שריאל מדריד נלחמת על התואר מול אתלטיקו וברצלונה, למדור נודע כי השוער הבלגי החל לבלות עם בלונדינית כחול-לבן. מערכת יחסים חדשה או ידידות מופלאה? לירון שרון עם הפרטים הלוהטים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מאבק האליפות בספרד רותח וריאל מדריד – האלופה המכהנת, עדיין חזק בתמונה לאחר הניצחון (0:2) על אוסאסונה. בינתיים, מסתבר שלאחד הכוכבים הגדולים של הבלאנקוס, טיבו קורטואה, יש אוהדת ישראלית שקרובה לליבו. מדובר במישל גרציג, דוגמנית בינלאומית בת 23 שגרה בספרד, שנראית צמודה מאד לשוער בתקופה האחרונה. בסוף השבוע האחרון, מישל שיתפה תמונה של ושל הבלגי בבילוי משותף לצד חברו, חביאר דומינגז וחברה בלונדה נוספת, אלן מטניס.

אם השם של מישל שמיוצגת על ידי סוכנות 'ITM' נשמע לכם מוכר, אתם ממש לא טועים. לפני כחצי שנה חשפנו בפניכם את הישראליות שניימאר עוקב אחריהן באינסטגרם והיא הייתה אחת הדוגמניות החדשות ברשימה, אחר נטע אלחימסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר, טיילור מלכוב ועוד. כעת, גם שוערה של ריאל עוקב אחרי הדוגמנית הבלונדינית ונראה כי הם נהנים לבלות בבירת ספרד אחד לצד השניה. עוד לא ברור מה טיב היחסים בין השניים, מה שבטוח הוא שהם נראים נפלא ביחד.

בינתיים, השוער הבלג משתף תמונת עם היפיפייה בפני כשבעה מיליון העוקבים שלו באינסטוש. בזמן שהיא כובשת את אירופה בקמפיינים וצילומים סביב השעון, נספר לכם שיש לה גם מותג בגדי ים הנקרא 'Praia', ואליו היא משמשת כפרזנטורית באופן מתבקש. נזכיר שקורטואה הוא אב לשני ילדים מאשתו לשעבר, מרתה דומינגז, והם היו אחת הסיבות העיקריות שלו לחתימה שלו בריאל מדריד. בשבוע הבא יחגוג שחקנה של ריאל את יום הולדתו ה-29, ויהיה מעניין לראות האם הדוגמנית הישראלית תיקח חלק בחגיגות. אנחנו מבטיחים לעדכן.

טיבו קורטואה ומישל גרציג בבילוי משותף
טיבו קורטואה ומישל גרציג בבילוי משותף | אינסטגרם
טיבו קורטואה ומישל גרציג בבילוי משותף
טיבו קורטואה ומישל גרציג בבילוי משותף | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי