אחרי הפרשה: המהפך שעברה אור אצילי

עומר אצילי, אור אצילי
עומר אצילי, אור אצילי | אינסטגרם

לאחר שנה מורכבת מאוד מכל בחינה שהיא, אשתו של כוכב מכבי חיפה חזרה לחייך. היא פתחה עסק, נכנסה לכושר שיא ו"מאיימת" לנצח את בן זוגה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

איזו שנה זו הייתה עבור אור אצילי. אשתו של קשר מכבי חיפה, עומר אצילי, עברה במספר חודשים את מה שאנשים לא עוברים בחיים שלמים. בחודש יוני לפני כמעט שנה, כזכור, נחקר בעלה יחד עם חברו לקבוצה דאז, דור מיכה, כחשודים בקיום יחסי מין עם קטינות בנות 15 בפרשה שטלטלה את המדינה וגם את הזוגיות שלהם. עוד לפני שפרקליטות המדינה הודיעה על סגירת התיק מחוסר אשמה, סלחה אשת הכדורגלן לבעלה על הבגידה והצהירה קבל עם ואינסטגרם ביום הולדתו ה-27 שחל בחודש יולי האחרון כי "ביחד נתגבר על הכל".

אמרה ויישמה. כזכור, בחודש אוגוסט 2020 הזוג אצילי, ביחד עם הילדים בן ורוני, עברו לגור בקפריסין, שם שיחק עומר במדיה של אפואל ניקוסיה, אך כבר בינואר 2021 שבו לארץ לאחר חתימתו של הקשר במכבי חיפה. ההפוגה מעבר לים עשתה להם כנראה רק טוב, כי מהרגע שחזרו נראה שאור, בדומה לבעלה על כר הדשא, פורחת. היא לקחה את כישורי האפייה שלה צעד אחד קדימה ובתור קונדיטורית מוסמכת פתחה את "בנדה" – עסק לאפייה ביתית בו היא מוכרת עוגות ומאפים שגורמים למדור להזיל ריר באופן קבוע.

חוץ מהעסק שלה, ומהילדים שמעסיקים אותה ביום יום, אור משקיעה בעצמה ונכנסה חזק לכושר. היא רצה מרחקים ארוכים ובמקביל החלה לקחת שיעורי טניס פרטיים אצל רוני ליאור. הטניסאית היא לא רק מדריכה מדופלמת, אלא גם בת זוגו של אלוף ישראל בטניס לשנת 2020, מקום 394 בעולם, ישי עוליאל בן ה-21. ליאור מאמנת את אור באופן קבוע וכבר הכינה את אצילי לרמה הגבוהה אליה הגיעה אשתו כשתייגה אותו אתמול בסטורי שלה וכתבה לו: "תהיה מוכן להפסיד לה". המדור ישמח לטורניר זוגות.

בלונד, שמש וטניס. אור אצילי והטניסאית רוני ליאור
בלונד, שמש וטניס. אור אצילי והטניסאית רוני ליאור | מסך, אינסטגרם
"תהיה מוכן להפסיד לה" - מדליקה את אצילי
"תהיה מוכן להפסיד לה" – מדליקה את אצילי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי