אשתו של כוכב מכבי ת"א: "הוכחתם שהשנאה תמיד בליבכם"

ליז שכטר, איתי שכטר | אינסטגרם

ליז שכטר, אשתו של איתי שכטר, הלכה בעקבות הפוסט של בעלה, ואף אחד לא יכול להישאר אדיש לדברים: "מתביישת בכם, אין לכם בושה?! גם אם תפזרו מיליון דגלי פלסטין זה לא יעזור"

(גודל טקסט)

אחרי הפוסט שהעלה אתמול (שלישי) כוכבה של מכבי תל אביב, איתי שכטר, בשל המצב הביטחוני הנוראי שפוקד את מדינת ישראל, החליטה אשתו, ליז שכטר לפרוק את אשר על ליבה. אשת הכדורגלן, אשר מלווה אותו כבר למעלה מעשור, גדלה בעיר רמלה ובשל הכאוס והמהומות ששררו באזור רמלה-לוד מאז אתמול ולאחר הלילה עמוס הרקטות ששוגרו לישראל מעזה, החליטה ליז להעלות על הכתוב את תחושותיה בצורה בה אף לא אחד יכול להישאר אדיש לדברים.

"מתביישת בכם. באלו שיוצאים לרחובות ישראל, זורקים אבנים, פוגעים באזרחים ומשחיתים בתי כנסת, חנויות, שורפים את בתי העלמין. גדלתי בעיר רמלה. משפחתי וחבריי עדיין גרים בעיר. ערביי ישראל, אלו שאנחנו חיים איתם בדו קיום, השכנים שלנו, אלו שאנחנו מפרנסים וקונים בסופרים והמאפיות שלהם, אין לכם בושה?!", זעקה ליז ושיתפה כי לא האמינה למה שראו עיניה אמש ברמלה-לוד. משפחת שכטר כידוע מתגוררת בימים אלו בראשון לציון, וכמו כולם בילתה את הלילה האחרון בממ"ד עם ארבעת ילדיהם ועם ענר שכטר, אחיו של איתי.

"לזרוק את דגל ישראל שבעיר ולשים במקומו דגל פלסטין?! גם אם תפזרו מיליון דגלי פלסטין זה לא יעזור! אתם נמצאים במדינת ישראל!!", הוסיפה גברת שכטר וחתמה בתקווה ואופטימיות: "אלוהים שמור אותנו מכל רע, שמור על חיילנו וכוחות הביטחון. מקווה לימים שקטים וטובים יותר. אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת", חתמה את הסטורי שלה – בדיוק כפי שסיים איתי בעלה את דבריו אתמול, ושניהם זכו למאות תגובות אוהדות.

פטריוטית בנשמה. ליז שכטר זועקת עבור רמלה-לוד | צילום מסך, אינסטגרם
משפחת שכטר ברגעים הקשים מהמרחב המוגן | אינסטגרם
הפוסט של איתי שכטר |
האינסטגרם של ליז שכטר |
האינסטגרם של ליז שכטר |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי