צפו: המחווה של דיוויד בקהאם לישראל שעוררה סערה ברשת

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | Michael Reaves/Getty Images

שחקן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה הביע תמיכה במדינה, זאת לאחר שפירסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא עונד שרשרת בצורת מגן דוד

(גודל טקסט)

האם מדובר במקרה, או שאגדת הכדורגל האנגלית דיוויד בקהאם העלה פוסט תמיכה במדינת ישראל? כנראה שלא ניתן באמת לדעת, אבל אתמול (רביעי) שיתף הבעלים של קבוצת אינטר מיאמי את 66 מיליון עוקביו באינסטגרם בתמונה רגילה עם הכיתוב "בוקר יפה".

באופן מקרי, או שלא, שחקן העבר מצולם כאשר הוא עונד שרשרת עם סמל של מגן דוד. בזמן שהמצב הבטחוני בישראל גורר לא מעט תגובות מספורטאי צמרת ברחבי העולם כגון פול פוגבה, ריאד מאחרז, אוסמן דמבלה ועוד, שהביעו תמיכה בפלסטינים, נדמה כי בקהאם מביע בנו תמיכה שקטה.

בימים קשים אלה בה מדינתנו סופגת מאות רקטות המשוגרות מרצועת עזה מדי יום, הכוכב האנגלי מביע את תמיכתו בתמונה שצילם בנו הבכור, ברוקלין. כידוע, בקהאם הוא נוצרי, לכן העובדה שהחליט לענוד שרשרת מגן דוד מצביעה על כך שהוא תומך במדינת ישראל.

דיוויד בקהאם | אינסטגרם

בזמן שהרשת כולה מתעסקת בשלל הידוענים הבינלאומיים שמשמיצים אותנו דוגמת דה וויקנד, דואה ליפה, האחיות חדיד ואפילו נטלי פורטמן, הגיע בקהאם ופירגן לנו בענק. תמונה אחת שווה אלף מילים. למי שלא יודע, התמונה של האנגלי בן ה-45 זכתה למאות אלפי תגובות. חלקן אוהדות, חלקן של ישראלים שבירכו את בקהאם, וחלקן של פרו פלסטיניים שפירסמו קריאות "מוות לישראל".

להזכירכם, כבר בקיץ האחרון סיפרנו לכם על הקולקציה המיוחדת והבלעדית שבקהאם עיצב עבור מותג המשקפיים הישראלי 'ארוקה', אז הוא פגש את דוגמנית העל הישראלית נטע אלחימיסטר. לא נתפלא אם היא אחת הסיבות לתמיכה שלו בארץ הקודש. בקהאם, המדור מאוהב בך עוד מימייך ככוכב הבלתי מעורער של מנצ'סטר יונייטד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי