לא ייאמן היא אמרה לו כן, אלי דסה מתחתן!

אלי דסה וירדן ארד | צילום מסך, אינסטגרם

בזמן החופשה ביוון יחד עם ערן ושי זהבי, ובוריס וליאן קליימן, מגן נבחרת ישראל כרע ברך על חוף ים חלומי והציע נישואין לבת זוגו ירדן ארד, שהשיבה בחיוב. אשתו של חלוץ פ.ס.וו אחראית על ההפקה המדהימה. מזל טוב!

(גודל טקסט)

החברים הטובים ערן ושי זהבי, יחד עם אלי דסה ובת זוגו ירדן ארד, סיימו את העונה בהולנד וחברו לליאן ולבוריס קליימן שכבר החלו את הנופש ביוון, שם כידוע משחק השוער. הליגיונרים שלנו סיימו את העונה והזוג זהבי עזב את אמסטרדם שבוע וחצי לאחר תקרית השוד. בדרך לארץ עצרו באתונה, אך אם חשבתם שמדובר בחופשה תמימה של כמה כדורגלנים ונשותיהם היפות, תחשבו שוב – כי הרווק היחיד בחבורה, מגנה הימני של ויסטה ארנהיים ונבחרת ישראל, שיחק אותה עם הצעת נישואין מהיותר מרגשות שיצא לנו לראות!

דסה כרע ברך בחוף ים חלומי אליו הגיעה החבורה כולה בהפלגה על יאכטה, שם חיכה הכיתוב "הינשאי לי" באותיות ענקיות עם שביל לבן עליו פזורים ורדים אדומים, והצליח להפתיע את ירדן שלו בענק! אחרי שירדן השיבה בחיוב, גם זיקוקים עיטרו את האזור והיה אפילו צלם מקצועי שתיעד את המאורע. שי, ערן, ליאן ובוריס כמובן היו עדים לרגע המרגש, בירכו אותם בסטורי וסיפקו לכולנו רגע מלא באהבה בו שכחנו לכמה דקות מהטירוף שהולך בארץ הקודש בשבוע וחצי האחרונים.

בזמן שהם כבר עושים את הדרך חזרה לישראל, חובה לציין כי את ההצעה המושקעת הפיקה יחד עם דסה לא אחרת משי, מלכת ההפקות שיודעת לעשות הכל טיפ-טופ והרי התוצאה לפניכם. המדור רק חושב על הצאצאים של דסה וארוסתו הטרייה ומתמוגג. בנימה אופטימית זו, מזל טוב ובשעה טובה לזוג הצעיר. מי ייתן וזו תהיה יריית הפתיחה לסוף שבוע רגוע ושקט יותר.

לא סתם חופשה של כדורגלנים ונשותיהם היפות | צילום מסך, אינסטגרם
דסה כרע ברך על רקע תפאורה מהחלומות | צילום מסך, אינסטגרם
שי זהבי, המפיקה, מפרגנת | צילום מסך, אינסטגרם
רגע מרגש. דסה וירדן ארד | צילום מסך, אינסטגרם
הזוג המאושר מציג את הטבעת לראווה | צילום מסך, אינסטגרם
ירדן ארד, אלי דסה | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי