וייסמן תקף את עיתונאי חדשות 12: "מתנהגים כמו אויבים של המדינה"

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

חלוץ ויאדוליד, שמרבה לשתף סרטוני הסברה ולהביע את תמיכתו בישראל באמצעות הרשתות החברתיות, פרסם תגובה בוטה בטוויטר בכל הנוגע להתנהלות התקשורת במבצע "שומר החומות"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

בדיוק שבוע אחרי שכדורגלנים רבים מליגת העל בחרו לצאת למתקפה נגד כלי התקשורת כתגובה לסיקור עוין מצד חלקם במהלך מבצע "שומר החומות" ואופי סיקור המהומות בערים המעורבות, היום (חמישי) גם חלוץ ויאדוליד מהליגה הספרדית, שון וייסמן, פרסם תגובה בוטה במיוחד.

וייסמן, שקבוצתו נלחמת על ההישרדות ב"לה ליגה" והיא מוכרחת לנצח בשבת את הטוענת לכתר אתלטיקו מדריד כדי לשמור על סיכויים לשרוד, מרבה לתמוך במדינת ישראל ברשתות החבריות והבוקר הגיב לעיתונאי רז שכניק שפרסם מונולוג של העיתונאית רינה מצליח במהלך משדר החדשות של "חדשות 12" בקשת.

מצליח בין השאר אמרה כי "במסדרונות השלטון התאמצו לזהות את התקשורת כאויב. ואויב – אתה מחסל", והחלוץ השיב כך: "צודקת הם באמת מתנהגים כמו אויבים של המדינה היא וכמעט כל חברייה לערוץ!!". כידוע, בימים האחרונים מספר עיתונאים זכו לאבטחה צמודה לאור איומים שספגו, בהם יונית לוי, דנה ויס, גיא פלג וגם רינה מצליח.

כשאחד הגולשים השיב לדבריו של וייסמן וטען כי "בניגוד לכל העדר המוסת, ממך מצופה מידה מסוימת של אחריות. תדע שדם עיתונאים יהיה גם על ידך שלך אם חלילה וחס יקרה משהו. דעה שונה היא לא אויב", החלוץ השיב: " אני לא מצדיק שום פגיעה מילולית או חלילה פגיעה פיזית רק מציין עובדה שבסבב האחרון מאוד בולטת לעין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי