"עוד ממורמרת": מי הרתיחה את פאני בוזגלו אחרי החזרה מהישרדות?

פאני בוזגלו | אינסטגרם

השורדת שבה מהצילומים וחטפה ביקורת נוקבת באינסטגרם: "במקום לרוץ עם החבר שלך לבית מלון, תשקיעי קצת בילדים שלך". איך היא הגיבה? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון נרשמה התרגשות גדולה, כאשר מתמודדי הישרדות שבו לישראל לאחר למעלה מחודש וחצי של צילומים בפיליפינים לעונה החדשה של "הישרדות VIP". לשורדים היה את כל סוף השבוע להתאפס ולחזור לחיים האמיתיים לאחר השתתפותם במשחק הטלוויזיה הקשוח, שכלל ימים שלמים של לינה על החול, אכילת אורז והשתתפות במשימות המאתגרות ואסטרטגיות בלתי פוסקות. בזמן שדודו אוואט חזר לזרועותיה של אביגיל שלו, שורדת נוספת ומאוד בולטת העונה, פאני בוזגלו, שבה אל החצי השני שלה, שופט הכדורגל אושרי כהן, שכבר כמעט השתגע מגעגועים.

בשדה התעופה חיכו לפאני ולגרוש שלה, אוהד בוזגלו, שחלק איתה את החוויה על האי, ארבעת ילדיהם וצוות הצילום של תוכנית הריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס", שתיעד את הרגע וקיבל דז'ה וו מהעונה שעברה אז חזר השורד האחרון, אסי בוזגלו. את הלילה הראשון שלהם יחד, בילו פאני ואושרי במלון בתל אביב והלכו לישון מחובקים כפי שתיעדה בסטורי שלה. אמש (שבת) פתחה פאני את השאלות לעוקבים שלה כמו שהיא נוהגת לעשות מידי פעם ולא נשארה חייבת. גברת בוזגלו תמיד עונה בכנות וממש לא דופקת חשבון לאף אחד, כפי שענתה לאחת העוקבות שהעבירה עליה ביקורת בצורה מקוממת למדי.

"הילדים שלך התגעגעו אלייך. במקום לרוץ עם החבר שלך לבית מלון, תשקיעי בהם קצת. חלאס עם האינסטגרם", כתבה לפאני אחת העוקבות שהתיימרה להכיר אותה ואת ילדיה. אבל פאני כמו פאני, תמיד עונה בצורה חדה וברורה ולא נתנה לביקורת להוריד אותה אלא דווקא פירטה ונימקה. "עוד ממורמרת שמתיימרת להבין מה קורה בדשא של השכן. יצא לי לקבל כמה הודעות מהסוג הזה מאז שנחתתי. לילדים יש גם אבא במקרה, מאד מפתיע, נכון? אז גם לאבא יש צורך וגעגוע להיות עם הילדים שלו. הוא לקח אותם לסופ"ש אבל לפני כן הם חיכו לנו בשדה והלכנו לארוחת ערב משותפת", סיפרה פאני וחתמה: "לכל הנשמות היפות, תודה על ההערות המיותרות".

הסטורי של פאני בוזגלו
הסטורי של פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי