ספורטאי ישראלי למואנס דאבור: "עזה מחפשת שחקנים"

מואנס דאבור | TF-Images/Getty Images

אחרי שהחלוץ שוחרר מסגל נבחרת ישראל בהחלטה משותפת לאחר סערת הפוסט, אורן חזן גינה אותו באינסטגרם ולוחם ה-MMA חיים גוזלי שיתף והוסיף: "לא אפסיק את המלחמה שלי לביטחון ישראל, אמשיך להוציא את האמת לאור"

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון סוגיית מואנס דאבור ונבחרת ישראל העסיקה לא מעט אנשים. כזכור, אחרי החלטה משותפת שהתקבלה על ידי שני הצדדים, חלוצה של הופנהיים שוחרר מסגל הנבחרת, זמן קצר לאחר שדאבור פרסם פוסט על מה שעשו למי שעלה להר הבית וכתב: "אל תחשבו שאללה לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם".

חבר הכנסת לשעבר, אורן חזן, התייחס בפוסט ביום שישי האחרון בחשבון האינסטגרם שלו לשחרור של דאבור מהנבחרת וכתב: "יידע כל שחקן כי כל מי שיבעט בפרה לא יזכה לינוק מעטיניה. בעקבות דברי הבלע שחשפו את פרצופו האמיתי, יצאנו למאבק להרחיקו מהנבחרת. אז אמנם לקח קצת זמן, אבל הבחינו בנבחרת ישראל שאין מקום במדים הלאומיים למי שלא נמצא לצד המדינה ואף תומך באויביה – והוא הושעה".

את דבריו של חזן שיתף לוחם ה-MMA והג'יוג'יטסו הישראלי, חיים גוזלי, והוסיף: "נבחרת עזה מחפשת שחקנים". גוזלי, שמוכר בכינוי 'באטמן הישראלי', ימני מובהק בדעותיו, גאה לייצג את ישראל בתחרויות ברחבי העולם ומגן על המדינה בחירוף נפש. בזמן מבצע "שומר החומות" הוא היה מאוד פעיל ברשתות החברתיות, העלה פוסטים וסטוריז בלי סוף, ולכן המילים של דאבור כנראה צרמו לו מאוד והוא התבטא כך.

חיים גוזלי במסר למואנס דאבור | צילום מסך, אינסטגרם

בדרך כלל אנו דווקא רגילים לשמוע שהוא מרים ותומך בשחקנים כמו ערן זהבי, תומר חמד, עומרי כספי ועוד. בשבוע שעבר שב הלוחם בן ה-48 לישראל לאחר שהתחרה בארצות הברית וכתב בחשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים 110 אלף איש: "חזרתי לישראל, לכל אלו שחיפשו אותי, כולל אלו שאיימו עליי, אני כאן מחכה לכולכם. אני לא אפסיק את המלחמה שלי לביטחון ישראל. אמשיך להוציא את האמת לאור. אז לכל המקללים, המגדפים, המאיימים, אני פה, תתקשרו כשאתם רוצים ונראה מי גיבור מקלדת. עם ישראל חי לנצח!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי