אחרי השוד: הקעקוע החדש של שי זהבי

שי זהבי | אינסטגרם

פחות מחודש אחרי האירוע הטראומטי שחוותה עם ילדיה, אשתו של ערן זהבי הוסיפה קעקוע חדש לאוסף שלה עם משמעות שגורמת לצמרמורת וכתבה: אם את עוברת דרך גיהנום, תמשיכי ללכת". וגם: התגובה של בעלה

(גודל טקסט)

פחות מחודש אחרי השוד שחוותה ביחד עם שלושת ילדיה, שי זהבי החליטה לקחת את הרגע המפחיד בחייה ולזכור לנצח כמה אומץ היה צריך כדי לעבור אותו. אשתו של ערן זהבי, שכזכור ב-9 במאי נשדדה בביתם שבאמסטרדם על ידי שני פורצים שהתחזו לשליחים אשר תקפו אותה ואף קשרו אותה ואת הילדים, הוסיפה אתמול (חמישי) קעקוע חדש לאוסף שלה – והפעם המשמעות שלו גורמת לצמרמורת. שי בחרה בפנים של לביאה המעטרת את גבה כזכר לחוויה הקשה שעברה עליה. התוצאה לפניכם.

על היצירה המרגשת אחראי המקעקע אביהו בן גידה, אותו אחד שאחראי על האריה הענק המרוח על גבו של אלירן עטר, על השרוול של ניקיטה רוקאביצה, ועל עוד קעקועים רבים וטובים המעטרים את גופם של שחקני ליגת העל. בזמן שכוכבה של פ.ס.וו איינדהובן נמצא עם נבחרת ישראל לקראת צמד משחקי ההכנה מול מונטנגרו ופורטוגל, שי פקדה את הסטודיו התל אביבי של אביהו והתחדשה בלביאה בדיוק מעל הקעקוע המשותף שלה ושל ערן שאומר: "לא משנה מה, לא משנה איפה".

את 101 אלף העוקבים שלה שיתפה בעבודה החדשה וכתבה תחת התמונה: "אם את עוברת דרך גיהנום, תמשיכי ללכת". הלביאה הפרטית של ערן זהבי, כפי שזה הגיב לה על הפוסט, לוקחת מהאירוע המטלטל שחוותה את הטוב ביותר, ומזכירה לעצמה מכאן והלאה עד כמה היא חזקה, עד כמה צריך להמשיך להתקדם קדימה גם אם החיים מציבים בפנינו אתגרים לא פשוטים. לביאה אמיתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי