רוקד על שולחנות: חופשת הקיץ החלומית של אלירן עטר‎‎

אלירן עטר בחופשה בצרפת | אינסטגרם

החלוץ עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה, אבל בינתיים עקבנו אחר סוף השבוע שלו בריביירה הצרפתית וקרה שם לא מעט

(גודל טקסט)

אלירן עטר סיים את דרכו בבית"ר ירושלים ובימים אלו הוא מחזיק בהצעת עתק מבני יהודה שעליה פורסם לראשונה בספורט1, אבל בינתיים חי נכון ומנצל כל רגע מחופשת הקיץ שלו לפני שיחליט על עתידו. לצדה של אשתו עדי וחבריהם הקרובים, משפחת עטר המריאה לריביירה הצרפתית, לעיירה היוקרתית סן טרופז, שם בילתה את סוף השבוע.

עדי עטר, שבדרך כלל אנחנו רגילים לראות בחשבון האינסטגרם שלה את שלושת ילדיהם מככבים או לקוחות בהן מטפלת הקוסמטיקאית המדופלמת, דאגה לתעד רגעים נבחרים מהחופשה הנוצצת שלהם. קבוצה חדשה עוד אין לעטר, אבל בסרטונים הוא תועד בבגדים בצבעים ירוק וצהוב כשהוא מבלה על החוף החלומי של סן טרופז ומקבל מסאז' מפנק מאחת המלצריות במקום. אל תהיו בהלם, מכיוון שזה אחד השירותים שמסעדות יוקרה מציעות ללקוחות בכל העולם. עדי פרגנה לחלוץ שלה כשכתבה: "חי נכון הבחור".

חוץ מלהתפנק ולחיות טוב, עטר אף תועד כשהוא חוגג עם החברים בטירוף. הוא כל כך נהנה, שזכינו לראות אותו בפוזה מאד לא טיפוסית כשצולם רוקד על השולחן עם חבריו הטובים לצלילי "תל אביב יא חביבי" של עומר אדם, ששיריו מככבים גם מעבר לים. המדור נהנה לראות את אלירן ואשתו עושים חיים ונהנים מכל רגע וכבר מסמן את סן טרופז ברשימת היעדים שחייבים לבקר בהם לפחות פעם בחיים.

את משחקי שמינית הגמר הבאים ביורו 2020, כולל המפגש הגדול הערב בין פורטוגל לבלגיה, יזכה לראות עטר מביתו בתל אביב.

אלירן עטר בחופשה בצרפת | אינסטגרם
אלירן עטר בחופשה בצרפת | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי