רומן חדש בכדורגל? השחקן וכוכבת הריאליטי נתפסו בבילוי

דניאל בוסי, ג'קי אזולאי | אור גפן

משתתפת העונה החדשה של "הישרדות VIP" הגיעה למסיבת יום ההולדת של שון בלאיש בצמוד לכדורגלן מהליגה הלאומית. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

האם זוגיות חדשה נרקמת לה בעולם הכדורגל? ייתכן מאד שכן, אם נסתמך על התמונות שהגיעו למערכת מסוף השבוע האחרון. הדוגמן, המפיק והחבר הטוב של אביבית בר זוהר, שון בלאיש, חגג את יום ההולדת שלו ב'שלוותא' שבנמל תל אביב. המקום היה מלא עד הגג בסלבריטאים שהגיעו להרים, ביניהם אביבית עצמה, עדי ביטי, בן זיני, אלה לי להב ועוד, אך מי שבעיקר תפסה את תשומת לבנו היא השורדת VIP החדשה, ג'קי אזולאי.

אזולאי צולמה מגיעה למקום לצדו של בחור חדש, שאנחנו בעולם הכדורגל מכירים היטב: דניאל בוסי, המגן הימני שחתם לאחרונה בסקציה נס ציונה ושיחק בעבר במכבי פתח תקווה ובהפועל קטמון. חוץ מהיותו שחקן פעיל בליגה הלאומית, המגן בן ה-24 הוא גם מאמן כושר אישי. הייתכן שהוא וכוכבת הריאליטי בת ה-37 בתחילתו של רומן חדש? נוכחים במקום סיפרו למדור שהשניים בילו יחד במסיבה העמוסה וגם מחוצה לה, היכן שתועדו מצולמים.

כזכור, בסוף חודש מרץ האחרון, אזולאי חתמה על הסכם גירושים מבעלה ב-15 השנים האחרונות, ישראל. רבות דובר על השינוי שעברה השפית המוכשרת בשנים האחרונות, ונראה שהיא פורחת. חוץ מהגירושים, היא ירדה במשקל, הורידה את הפאה שנהגה לחבוש בגלל הרקע הדתי שממנו היא מגיעה והכי מעניין יהיה לראות אותה מתמודדת עם פאני ואוהד בוזגלו, דודו אוואט ושאר השורדים בעונה החדשה של "הישרדות VIP" שתעלה בקרוב ברשת 13. בוסי יגיע איתה לגמר? נחכה ונראה.

רומן חדש? בוסי ואזולאי ביום ההולדת | אור גפן
עברה שינוי. ג'קי אזולאי | אור גפן
מככב, לא רק בליגה הלאומית. בוסי | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי