נחשף באינסטגרם: ירדן שועה ובת הזוג הפרידו כוחות

ירדן שועה ורומי יוסיפוף | צילום מסך: אינסטגרם

קצת אחרי שחלוץ בית"ר ירושלים ורומי יוסיפוף חזרו מחופשה מפנקת בדובאי, המדור הבחין כי השניים כבר לא עוקבים אחד אחרי השנייה, אין זכר לתמונות המשותפות וגם לא לתגובות בפוסטים. מה שכן, החלוץ השאיר תמונה אחת

(גודל טקסט)

11 חודשים. זה משך הזמן שירדן שועה ורומי יוסיפוף בת ה-17 נמצאים בזוגיות, אך מסתמן שקצת אחרי ששבו מחופשה מפנקת בדובאי, השניים פירקו את החבילה. גם המדור נותר בתדהמה מאחר שהכדורגלן ותלמידת התיכון היפה היו נראים מאוהבים עד מעל לגג, אבל האינסטגרם לא משקר. שועה ורומי, שרק לפני חודש זינקו אחד על השנייה בנשיקות ובחיבוקים בחולות של דובאי, כבר לא עוקבים אחד אחרי השנייה. יותר מזה – אין זכר לתמונות המשותפות שלהם ולתגובות שלהם אחד לשנייה. הכל נמחק כלא היה!

הסיבה לפרידה של חלוץ בית"ר ירושלים וחברתו אינה ברורה, אך כאן במדור כולנו תקווה שזה לא הסוף. הזכר היחיד לזוגיות ביניהם, חוץ מהתמונות המשותפות ששמורות היטב אצלנו במערכת, הוא תמונה אחת על הקיר באינסטגרם של שועה עם האחות הקטנה בת ה-8 של רומי, אודל יוסיפוף. שועה השאיר את התמונה עם האחות הדוגמנית שדומה שתי טיפות מים לאחותה הגדולה, כי איך אפשר למחוק כזאת מתיקות?

בעונה החולפת, בה החלוץ בן ה-22 כבש 10 שערים במדים הצהובים-שחורים, הוא היה צמוד לרומי שהייתה קמע מעולה עבורו, כך שיהיה מעניין לראות מה יקרה איתו הן מקצועית והן מחוץ לכר הדשא בשנה הקרובה. למקרה שאתם לא עומדים בקצב, נזכיר כי רומי היא האקסית הטרייה של שועה. לפניה, בתחילת שנת 2020, נפרד הכדורגלן מהדוגמנית מאיה קיי אחרי רומן מתוקשר שנמשך חודשיים וחזר לאקסית, אליה אוחנה, למספר חודשים. כעת הוא שוב בסטטוס "רווק".

לפני שנייה הם נראו ככה! | אינסטגרם
החלוץ ותלמידת התיכון. מה קרה בחופשה? | צילום מסך: אינסטגרם
ירדן שועה, רומי יוסיפוף
ירדן שועה ורומי יוסיפוף. כבר לא | פייסבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי