שברו לממלכה את הלב: התמונה המדוברת של הארי קיין ואשתו

הארי קיין ואשתו
הארי קיין ואשתו | picture alliance / Contributor

אשת החלוץ, קייט, מיררה בבכי ביציע הכבוד בוומבלי אחרי שחלום הזכייה ביורו התנפץ לבעלה בפנים. בת הזוג של שחקן טוטנהאם הוסיפה מסר בסטורי: "אנחנו משפחה. נעמוד אחד מאחורי השני, לא משנה מה"

(גודל טקסט)

איזה סיום טרגי חוותה אמש (ראשון) נבחרת אנגליה, שהפסידה לאיטליה בגמר יורו 2020, בהופעה הראשונה בתולדותיה במעמד הגדול. נבחרת "שלושת האריות" נוצחה דווקא באצטדיון וומבלי, בדו קרב פנדלים לאחר שהובילה 0:1 עד הדקה ה-67, במשחק שלא היה רחוק מלהיגמר בזכייה היסטורית שלה. האיטלקים פספסו ראשונים מהנקודה הלבנה, אבל מרקוס ראשפורד, ג'יידון סאנצ'ו ובוקאיו סאקה החמיצו את הבעיטות שלהם והתואר הלך לחבורה של רוברטו מנצ'יני. הקפטן הארי קיין היה מגיבורי אנגליה בטורניר ללא ספק, ובסיום המשחק אשתו קייט פרצה בבכי ביציע הכבוד כשצלמי הפפארצי מיהרו לתעד את הרגע העצוב.

הדמעות של אשת הכדורגלן זלגו לאחר שליבה נשבר כשהבינה שהתנפץ החלום של בעלה להניף גביע לראשונה זה 55 שנים. לאורך כל הטורניר, קייט תמכה בחלוץ בן ה-27 ואף דאגה לסחוף את שלושת ילדיהם לטירוף היורו, למרות שאינם חושפים את פניהם של הילדים ברשתות החברתיות. ובכלל, הנשים של שחקני נבחרת אנגליה היו מאד מאוחדות ומאוגדות במהלך החודש האחרון, כך שבאופן מתבקש, הן לקחו קשה את ההפסד של הבעלים.

"החלום של אנגליה נגמר בקללת הפנדלים, אבל האריות הצעירים של סאות'גייט איחדו את המדינה", כך כתבו ב'מירור' הבריטי וניסו לעודד. ההפסד הזה ללא ספק כואב, אבל גם הארי וקייט קיין ויתר הנשים ושחקני הנבחרת יתאוששו ואולי יצליחו לפצות על מפח הנפש בעוד שלוש שנים. לאחר ההפסד, גברת קיין שיתפה סטורי ובו כתבה על רקע תמונה של בעלה וחבריו לנבחרת: "אנחנו משפחה. נעמוד אחד מאחורי השני לא משנה מה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי