בזמן שהוא במחנה האימונים: בת הזוג של הכדורגלן שברה את הרשת

עמית חסון | אינסטגרם

עמית חסון הסיעה את ירדן כהן לנתב"ג ואחרי שמכבי פ"ת המריאה לאוסטריה, היא הספיקה לאכול פנקייק ולישון רק שעתיים לפני שהצטלמה למותג אופנה ונראתה מדהים. קבלו את התמונות

(גודל טקסט)

לפנות בוקר המריאה מכבי פתח תקווה למחנה האימונים אותו תקיים באוסטריה עד יום שישי הבא. מי שכבר סופרת תשעה ימים לאחור היא עמית חסון, בת הזוג של ירדן כהן, המגן הימני של המלאבסים, עליה סיפרנו לכם לאחרונה. מאמנת הכושר והדוגמנית בעלת כמעט 120,000 עוקבים באינסטגרם, הסיעה את הכדורגלן שלה לנתב"ג בשעות הקטנות של הלילה, עצרה לארוחה לילית בבית הפנקייק ואחרי שעתיים של שינה, התעוררה הבוקר (רביעי) לצילומים שהספיקו כבר לשבור את הרשתות החברתיות.

אז כן, עמית, בשונה מדוגמנית טיפוסית, הרשתה לעצמה "לדפוק" פנקייק לפני צילומים במקום לסגור את הפה, וזה מעיד על הגנים בהם בורכה. הבוקר היא הצטלמה למותגי האופנה של Station Brands ונראתה מדהים. ניצול מקסימלי של הזמן מבחינתה של אושיית הרשת ללא בן הזוג שלה, שעמו עברה להתגורר ממש לא מזמן. לאחר שנה שכהן בן ה-24 יוצא עם עמית בת ה-22, החליט הזוג הצעיר לקחת את מערכת היחסים לשלב הבא ועבר להתגורר יחד בפתח תקווה.

השניים חולקים דירה משותפת בה כבר הספיקו לקבוע מזוזה, ועמית הנרגשת שיתפה את העוקבים באינסטגרם כשכתבה לבועט שלה: "מאמי שלי, מאחלת לנו שניכנס ברגל ימין. שבזה הבית תשרה ברכה ונדאג למלא אותו תמיד באור ושמחה, אחווה, שלום ושלווה, בריאות ואהבה". אז בזמן שהוא עובד קשה במחנה האימונים באוסטריה, בת הזוג של ירדן כהן עושה אירופה בישראל.

סופרת את הזמן אחורה עד שיחזור | אינסטגרם
בינתיים, היא שוברת את הרשת | אינסטגרם
וזה אחרי שעתיים בלבד של שינה! | אינסטגרם
עמית חסון | אינסטגרם
לקחו את הזוגיות צעד קדימה. כהן וחסון | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי