אשתו של כוכב ריאל מדריד חשפה את החזה וגרמה לסערה

מינה בונינו | אינסטגרם

"ברח לה מהחולצה": בת הזוג של פדריקו ואלוורדה פרסמה תמונה חושפנית שהתקשורת הספרדית חוגגת עליה

(גודל טקסט)

שבוע לפני שיחגוג את יום הולדתו ה-23, קשרה של ריאל מדריד, פדריקו ואלוורדה, מתמודד בימים אלו עם סערה תקשורתית שנוצרה דווקא על ידי בת הזוג שלו. אחרי שבילה את רוב הקיץ עם נבחרת אורוגוואי בקופה אמריקה בברזיל והודח כבר ברבע הגמר, הכדורגלן היה בטוח שזה בדיוק הטיימינג המושלם לקצת בטן-גב ולזמן איכות עם זוגתו מינה בונינו ובנם בניסיו בן השנה וקצת, אבל הארגנטינאית הלוהטת שלו סידרה לו לו"ז קצת שונה ממה שתכנן.

בונינו, עיתונאית ספורט ארגנטינאית שצמודה לקשר כבר מאז ינואר 2019, העלתה תמונה לסטורי בה החזה שלה חשוף לחלוטין ורואים את בנם ישן לידה, כשרק אימוג'ים צוחקים מסתירים את הפטמות. אשת הכדורגלן התכוונה להראות למאות אלפי העוקבים שלה את השינוי שעברה מאז שהפכה לאמא לפני קרוב לשנה וחצי. היא התחילה עם תמונה שלה בביקיני וכתבה "אני לא רק פנים יפות", כאשר לאחר מכן העלתה סטורי נוסף ובו היא מחבקת את בנה בניסיו, בה נראים השניים על מיטה כשהחזה שלה "ברח מהחולצה", כפי שהוסיפה בכיתוב, והתקשורת הספרדית חוגגת על התמונה הזו מאז.

למקרה שלא הכרתם את היפהפייה הארגנטינאית של ואלוורדה, נספר לכם שהיא בת 27 – כלומר מבוגרת מהבועט שלה בארבע שנים וחצי. בנוסף, מעבר להיותה עיתונאית ספורט, היא גם מגישה, והשניים הכירו באופן מתבקש בעת שהיא מילאה את תפקידה וסיקרה את הקבוצה האהובה עליה. אכן כן, מינה אוהדת ריאל מדריד עוד הרבה לפני שבן הזוג שלה החל לשחק במדים הלבנים והשחקן האהוב עליה הוא הקפטן האגדי שעזב בחודש שעבר את הבלאנקוס, סרחיו ראמוס. כעת, אחרי שגרמה לסערה בעקבות התמונה החשופה, כנראה שלא יהיה מי שלא יכיר את אשת הכדורגלן היפה.

החזה של "ברח מהחולצה" ועורר סערה | אינסטגרם
עשתה לוואלוורדה בלאגן. מינה בונינו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי