ראמוס נפרד בדמעות: "ריאל תמיד תהיה בליבי, ברור לי שעוד אחזור"

סרחיו ראמוס | Fran Santiago/Getty Images)

אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון נפרד מהקבוצה באירוע מיוחד בוולדבבאס. הנשיא פרס: "לנצח תישאר אגדה, האוהדים תמיד יזכרו אותך כגיבור הדסימה". הקפטן: "זה אחד הימים הקשים בחיי, רציתי להיפרד בברנבאו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זה היה אמנם באוויר ובכל זאת ספרד הוכתה בתדהמה כשאתמול (רביעי) הודיעה ריאל מדריד כי סרחיו ראמוס עוזב את המועדון לאחר 16 שנה. הקבוצה נפרדה מאחד השחקנים הגדולים בתולדותיה באירוע צנוע במתחם האימונים ולדבבאס. אשתו של ראמוס, פילאר רוביו, נכחה באירוע וכך גם ילדיו. לא מעט דמעות היו שם.

האירוע החל בסרטון וידאו מרגש מימיו הראשונים של ראמוס בקבוצה כשהגיע בגיל 19 ועד לתארים שזלל. בדגש על שלוש הזכיות הרצופות בליגת האלופות. באולם הוצבו תמונות אייקוניות. ראמוס קיבל תשורה צנועה מהמועדון כשכל הגביעים בהם זכה הוצבו באולם. אחד מילדיו בכה עם תחילת הסרטון.

סרחיו ראמוס ופלורנטינו פרס | ריאל מדריד, רשמי

הנשיא פרס דיבר ראשון: "היום הזה מלא ברגשות לכל אחד ואחד מאיתנו. עברנו הרבה שנים עם ראמוס באהבה גדולה. לא אשכח את יום הצגתו כשחקן ריאל מדריד, הוא היה רק בן 18 והיה לו רצון מדהים לכבוש את העולם, ילד עם כוח עצום. החתמתו לא הייתה קלה אך ידענו שהוא הולך לסמן כאן עידן".

"16 שנים עברו ורשמת את אחת הדרכים המרהיבות בתולדות המועדון. אני גאה בך על מה שהשגת. אתה אחד האגדות הגדולות בהיסטוריה של ריאל מדריד. תודה שהגנת על המגן ועל החולצה שלנו. אתה תמיד תהיה האיש של לה דסימה, הדקה ה-93 בליסבון, זה מה שהשם ראמוס אומר למיליוני אוהדים".

סרחיו ראמוס ומרסלו חוגגים. הפעם זה יהיה שונה | BENJAMIN CREMEL/AFP via Getty Images

"בסך הכל השגת 22 תארים, כך שיחד עם מרסלו, רק פאקו חנטו זכה ביותר תארים מריאל מדריד. כבשת 101 שערים, השגת מספר מרשים של 671 משחקים. לעד אתה תהיה אחד הקפטנים הגדולים ביותר שלנו. היום כל המדרידיסטאס ואני ביניהם מודים לך במיוחד שהפכת את המועדון הזה לגדול יותר והמשכת את האגדה שלנו. זה לא יום קל כי היית מישהו באמת מיוחד בשבילי והיינו חלק מההיסטוריה של ריאל מדריד ביחד. תדע שריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלך ואתה עוד תחזור".

ראמוס אמר: "הגיע הזמן להיפרד, אחד הימים הקשים בחיים. אתה אף פעם לא מוכן להיפרד מריאל מדריד". לאחר מכן הוא לא יכל להמשיך מרוב דמעות. זה בלתי נמנע להתרגש, הייתי רוצה להיפרד באצטדיון שלנו, בסנטיאגו ברנבאו. ריאל מדריד תמיד תהיה בלב שלי. זו במה נפלאה, ייחודית. אני כאן עם כל המשפחה שלי שתמכה בי וברוך השם יש לי משפחה למופת. אני רוצה להודות לכולם – למועדון, לנשיא, לכל העובדים, למאמנים ולשחקנים".

"שלב ייחודי בחיי נסגר, שום דבר לא יהיה דומה למה שהשגתי כאן. אני רוצה להמשיך ולהראות את הרמה הכי טובה שלי ולהוסיף עוד תארים לרזומה שלי. תודה רבה לכולם, נתראה במוקדם או במאוחר, כי ברור לי שעוד אחזור".

איקר קסיאס ששיתף פעולה עם ראמוס עשור שלם וזכה להצלחות ענק יחד איתו גם במדי נבחרת ספרד, ברך: "היום אתה אמנם עוזב את הבית שלך חבר יקר, אבל אתה תמיד תהיה אגדה של ריאל מדריד. היה תענוג לחלוק איתך כל כך הרבה רגעים טובים. אני מאחל לך את הטוב ביותר בעתיד החדש שלך".

גם שחקני הסגל הנוכחי התחילו עם גל תודות באינסטגרם. רפאל וראן כתב: "אגדה, חיה וקפטן עם מלא גביעים. למדתי ממך המון ונהיתי מאוד להקים איתך צמד מנצח, השלמנו אחד את השני. היית שחקן מופתי והבקעת המון שערים, יש לי את כל הכבוד וההערכה אליך על קריירה עצומה". מרסלו ששיחק יחד איתו 14 וחצי שנה: "קפטן שלי! אחי! תודה על כל החוויות שלנו ביחד, על כל מה שלימדת אותי ועל כל מה שהשגנו יחד לאורך השנים. מאחל לך את הטוב ביותר, מגיע לך, אגדה!". קארים בנזמה: "יותר מקפטן, חבר, אחי, תודה על כל הרגעים שבילינו יחד בדרך להצלחה עבור ריאל מדריד. אתה אגדה, סרחיו ראמוס, מאחל לך את הטוב ביורת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי