ריסקה את האינסטגרם: החשבון של אבישג סמברג שובר שיאים

אבישג סמברג
אבישג סמברג | מסך, אינסטגרם

המדליסטית הטרייה מטוקיו רשמה זינק מפלצתי במספר העוקבים שלה מאז הזכייה במדליית הזהב. וגם: הפוסט ששבר כל שיא אפשרי, התגובות של כוכבי ליגת העל בכדורגל ותכנית הריאליטי בה השתתפה

(גודל טקסט)

אבישג סמברג לא תשכח לעולם את סוף השבוע החולף. לוחמת הטאקוונדו הפתיעה בענק וכבר ביום הראשון של המשחקים האולימפיים בטוקיו, זכתה בארד והפכהלמדליסטית האולימפית הצעירה בתולדות ישראל. בגיל 19, סמברג סיפרה בריאיון כי היא מתכוונת למנף את ההישג ורוצה להתפוצץ ברשתות החברתיות. "אני רוצה ספונסר, רוצה לעשות פרסומות, רוצה שהאינסטגרם שלי יהיה מלא בעוקבים". ביקשה וקיבלה.

למי מכם שלא הכיר את לוחמת הטאקוונדו, הנציגה היחידה שלנו בענף שנולדה בגדרה, נספר שהיא השתתפה בשנת 2015 בתוכנית הריאליטי "הבנים והבנות" בעונה השלישית שלה בערוץ הילדים וסיימה במקום התשיעי. כמו כוכבות רבות שהחלו את הקריירה שלהן שם – כמו אלין כהן וגל גברעם שכיום מתחזקות חשבונות אינסטגרם המתקרבים לכמיליון עוקבים, גם סמברג רצתה. היא יכולה להיות רגועה, כי מאז הזכייה במדליה, מספר העוקבים שלה מזנק בקצב פשוט מסחרר.

המדליסטית האולימפית התחילה את היום עם 18 אלף עוקבים באינסטגרם ונכון לבוקר זה (ראשון) יש לה כבר יותר מ-108 אלף עוקבים, מספר שממשיך לטפס בקצב מסחרר. רוב העוקבים של סמברג עד לרגע זה היו אנשים שהכירו אותה מתוכנית הריאליטי בההשתתפותה ועכשיו אין ספק שכל בית בישראל כבר מכיר את השם. אם לפוסט שלה עד לרגע הזכייה היו כאלפיים לייקים בממוצע, על הפוסט האחרון שהעלתה מטוקיו – עוד לפני הזכייה במדליה – קיבלה נכון לכתיבת שורות אלה 43 אלף לייקים ואלפי תגובות, גם מכדורגלנים כגון איתי שכטר, עידן ורד ועוד. אנחנו במדור מחכים לפוסט שלה עם המדליה, שככל הנראה ישבור את השיא לייקים שלה. רוצו לעקוב!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי